خبرگزاری کار ایران

استراتژی درخشان برای سوپرجام چیست؟ دفاع با تیم بی دفاع!

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۰۶

خیلی ها منتظر این هستند تا ببینند درخشان با چه روشی مقابل پرسپولیس برانکو صف آرایی می کند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال نفت تهران امشب در یک بازی حساس در سوپرجام فوتبال ایران رو در روی پرسپولیس قرار می گیرد. از دیشب با استعفای علی کریمی حمید درخشان هدایت این تیم تهرانی را بر عهده گرفته است.

سرمربی اسبق سرخپوشان تهرانی در حالی این سمت را قبول کرده که هنوز مشخص نیست چند بازیکن در اردو حضور دارند تا به او در بازی امشب کمک کنند. خودش هم که گویا قرار نیست روی نیمکت بنشیند اما قطعا ارنج نفت را انجام خواهد داد.

اگر نگاهی به لیست این تیم تهرانی بیندازیم متوجه می شویم که اکثر خریدها در پست هافبک و حمله بوده است و در فاز دفاعی اتفاق خاصی رخ نداده است. درخشان مربی است که تفکراتش برگرفته از دوران بازیگری، هجومی و رو به جلو است.

او مهره های کافی برای این پست را در اختیار دارد. اما در خط دفاعی با مشکلات عدیده ای روبروست. باید دید در این مسابقه درخشان چه تصمیمی می گیرد. اگر بخواهد بازی هجومی به نمایش بگذارد که یک ریسک بزرگ را متحمل شده است. چرا که همانقدر که در خط حمله می تواند زهردار باشد در خط دفاع و در فاز دفاعی باگ های زیادی را ایجاد می کند و تقدیم مهاجمان سرعتی تیم برانکو می کند.

از طرفی اگر هم بخواهد بازی تدافعی را به نمایش بگذارد نه مهره های کافی برای این کار را دارد و نه انجام دفاع اتوبوسی مقابل پرسپولیس جوابگو خواهد بود.

به هر حال همه منتظر هستند تا ترکیب تیم درخشان را مشاهده کنند. الان خیلی ها نمی دانند چند نفر در اردوی این تیم به سر می برند و چه کسانی هستند و همین باعث شده تا گمراهی ها بیشتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز