خبرگزاری کار ایران

خط و نشان برانکو برای الاهلی

پرسپولیس3 - نفت تهران صفر؛دبل پرسپولیس در قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۷۹۶

تیم فوتبال پرسپولیس توانست با ارائه یک بازی برتری 3 بر صفر نفت تهران را شکت دهد و فاتح سوپر جام فوتبال ایران شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 21 امشب در سوپرجام فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

ورزشگاه آزادی                         تماشاگر:بیش از 40 هزار نفر

داور:بیژن حیدرى      کمک داوران: علیرضا ایلدروم و یعقوب حجتى

پرسپولیس3 - نفت تهران صفر؛دبل پرسپولیس در قهرمانی                             کارت زرد:فرشاد احمدزاده(41)پرسپولیس

کارت قرمز:

شرح گل:                                         

پرسپولیس 1 نفت تهران 0: (دقیقه 18، علی علیپور): در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس چند موقعیت مناسب را از دست داده بودند، علی علیپور روی فراری بلند، توانست با ضربه ای دقیق و بدون حرکت اضافه میلاد فراهانی را تسلیم و گل اول تیمش را به ثمر برساند.

پرسپولیس3 - نفت تهران صفر؛دبل پرسپولیس در قهرمانی

 

پرسپولیس 2 نفت تهران 0: ( دقیقه 66، محسن مسلمان):حرکت خوب بازیکنان پرسپولیس و پاس خوب علی علی پور،محسن مسلمان را در موقعیت شوت زنی قرار داد که ضربه پای چپ سنگین این بازیکن وارد دروازه نفت تهران شد.

پرسپولیس 3 نفت تهران 0: (دقیقه 83، فرشاد احمدزاده از روی نقطه پنالتی):اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیس را فرشاد احمدزاده به گل سوم تیمش تبدیل کرد.ضربه پای چپ این بازیکن بر خلاف جهت میلاد فراهانی به گل سوم سرخپوشان تبدیل شد.

 

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور

 

ترکیب نفت تهران:

میلاد فراهانی، جهانبخش ذبیحی طاهر، حسین جعفری، فرید محمدی‌زاده و امیرحسین فشنگچی، علیرضا عزتی، فرشاد هاشمی، علی میرخراط، مجتبی حق‌دوست، آرش شهامتی و عیسی آل‌کثیر

 

دقایق حساس:

دقیقه 05:روی یک رفت و برگشت از روی ضربه ایستگاهی ارسال شده،ابتدا طارمی ضربه آکروباتیک ناموفقی را روانه دروازه نفت کرد و در ادامه ضربه علیپور نیز راهی کرنر شد.

پرسپولیس3 - نفت تهران صفر؛دبل پرسپولیس در قهرمانی

دقیقه 09 ارسال کرنر توسط محسن مسلمان و ضربه سر علی علیپور با بدشانسی این مهاجم شمالی راهی به دروازه نیافت و توپ با اختلافی کم راهی اوت شد.

دقیقه 27: روی حرکات ترکیبی بازیکنان پرسپولیس، مهدی طارمی موقعیت خوبی به دست آورد که ارسال زمینی او برای فرشاد احمدزاده با ضربه دقیقی برای باز کردن دروازه نفت همراه نشد.

دقیقه 36: حرکت پا به توپ حسین ماهینی به داخل محوطه جریمه نفت و پاس فوق العاده او برای مهدی طارمی با سهل انگاری این بازیکن راهی به دروازه نیافت و توپش راهی بیرون رفت.

دقیقه 41:ارسال دیدنی محسن مسلمان با ضربه بی دقت مهدی طارمی از کنار دروازه تیمنفت به بیرون رفت.

دقیقه 1+45:ضربه ایستگاهی بازیکن نفت به راحتی در دستان بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 57:حرکت دیدنی بازیکنان پرسپولیس،فرشاداحمدزاده را در موقعیت شوتزنی قرار داد،که ضربه دقیق اما کم جون این بازیکن در دستان میلاد فراهانی قرار گرفت.

دقیقه 73:ارسال به روی دروازه نفت،با واکنش ناموفق فراهانی همراه شد،که توپ برگشتی با ضربه سر فرشاد احمدزاده با اختلاف اندک از بالای دروازه نفت راهی خارج شد.

دقیقه 79:پاس پشت پای فوق العاده علیپور برای وحید امیری،که ضرب این بازیکن در موقعیت تک به تک با فراهانی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 89:ارسال خطرناک شایان مصلح،با ضربه قیچی برگردان علیپور به شکل خطرناکی از کنار دروازه نفت راهی اوت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز