خبرگزاری کار ایران

کلوپ: مشکل صلاح برایم مهم نیست!

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۵۸۲

یورگن کلوپ مربی لیورپول مشکلاتی که بازیکن جدید تیمش محمد صلاح در دوره قبلی حضورش در لیگ برتر داشت را کم اهمیت دانست.

به گزارش ایلنا، محمد صلاح 25 ساله که تابستان امسال از رم به لیورپول ملحق شد، ماه ژانویه سال 2014 با قراردادی 5/16 میلیون یورویی از تیم بازل سوییس به چلسی پیوست اما بعد از ناکامی در تصاحب جایگاهی در ترکیب اصلی آبی پوشان لندن، زمستان سال بعد استمفوردبریج را به‌عنوان بازیکن قرضی به مقصد فیورنتینا ترک کرد.

او سپس راهی رم شد و در آن تیم دو فصل فوق‌العاده را سپری کرد که به لطف آنها توانست نظر یورگن کلوپ را جلب کند. به این ترتیب لیورپول با صلاح قراردادی بست که او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل کرد.

کلوپ که همراه با قرمزپوشان مرسی‌ساید برای برگزاری اردوی تابستانی پیش فصل به هنگ‌کنگ سفر کرده است، به خبرنگاران گفت: «بسیاری از بازیکنان نشان داده‌اند که به دردسر افتادن در ابتدای دوران بازیگری‌‌شان در چلسی خیلی طبیعی است. کوین دبروین (هافبک منچسترسیتی) یکی از آنها است. برای عقد قرارداد با صلاح تنها چیزی که ما واقعاً آن را نادیده گرفتیم دوران بازیگری‌اش در چلسی بود.

زمانی که او در بازل بازی می‌کرد، ما در دورتموند برابرشان بازی کردیم و آن زمان من او را نمی‌شناختم اما وقتی بازی‌اش را دیدم با خودم گفتم چه چیزی دارم می‌بینم. این باورنکردنی است اما لحظه‌ای که تصمیم گرفتم برای خریدنش دست به کار شوم او به چلسی رفته بود.»

کلوپ ادامه داد: «بعد او در چلسی مشکلاتی داشت چون شاید برایش خیلی زود بود در لیگ برتر بازی کند. پس از آن به فیورنتینا و بعد به رم رفت. سوال این است که «شما در او چه چیزی نمی‌بینید؟» چون او فوتبالی کامل را ارائه می‌کند. او سریع بود، بازی‌های فراوانی انجام داده بود، گل‌‌های زیادی ساخته بود و موقعیت‌هایی برای گلزنی خودش فراهم کرده بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز