خبرگزاری کار ایران

ترابیان: امکانات تبریز برای برگزاری مسابقات مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۴۶۲

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: امکانات تبریز برای برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا مطلوب است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در نشست هماهنگی مسئولین فدراسیون و استان آذربایجان شرقی گفت: برای اولین بار است که کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرغم برگزاری بازیها در دوره قبل که سه تیم اول آسیا در کنار تیم میزبان به دور بعدی مسابقات اعزام می شدند، تصمیم گرفته تا تمامی تیم ها در دور مقدماتی حضور داشته باشند و پس از رقابت به مرحله بعدی بازیها راه یابند. ضمن اینکه مرحله نهایی بازیها در بهمن 96 خواهد بود و هنوز میزبان دور نهایی مسابقات از سوی AFC اعلام نشده است.

وی ادامه داد: در منطقه بندی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفته، مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال در منطقه جنوب و مرکز آسیا به میزبانی تبریز و با حضور تیم های ایران، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، نپال، تاجیکستان و افغانستان برگزار می شود.

وی در پایان گفت: در بازدید که از امکانات فوتسال تبریز داشتم، خوشبختانه اداره کل وزارت ورزش و جوانان، باشگاه مس سونگون ورزقان تبریز وهیات فوتبال استان کمال همکاری را داشته و نکاتی که مد نظر بود و باید رفع می شد را مطرح کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز