خبرگزاری کار ایران

دوئل منصوریان با پیروانی؛ استقلال به تیم ملی بازیکن نمی‌دهد!

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۷۹۲

بازیکنان جوان استقلال که به اردوی تیم ملی امید دعوت شده اند، با نظر کادر فنی آبی ها راهی بیشکک نمی شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی امید فوتبال ایران که برای حضور در رقابت های زیر 23 سال به قرقیزستان سفر کرد و در این بین 4 بازیکن استقلال تهران که به این اردو دعوت شده بودند خودشان را به کادر فنی معرفی نکردند.

از تیم استقلال تهران که در اردوی ارمنستان به سر می برد امید نورافکن، آرمین سهرابیان، سید مجید حسینی و مهدی قائدی با نظر امیرحسین پیروانی به اردوی تیم ملی در تهران دعوت شدند اما منصوریان اجازه نداد تا جوانان این تیم به تهران بازگردند.

اردوی شاگردان پیروانی در تهران به پایان رسید و آنها پس از برگزاری بازی های دوستانه روز گذشته تهران را به مقصد دبی ترک کردند. در این بین استقلال تهران که روز گذشته آخرین روز حضورش در ارمنستان بود، قرار بود 4 بازیکن جوان ردر دبی به تیم ملی ملحق شوند و سپس با سایر بازیکنان به بیشکک سفر کنند؛ امری که میسر نشد.

استقلال امروز به تهران رسید و قرار است چند روز در تهران حضور داشته باشند و سپس برای برپایی دربی دوستانه در بیله فلد به آلمان سفر کنند. منصوریان برای هماهنگی بیشتر جوانان و حفظ آمادگی آنها قصد دارد همچنان بر تصمیمش  باشد و اجازه ی ترک اردوی استقلال را به 4 بازیکن جوانش ندهد.

چندماه پیش، زمانی که تیم ملی جوانان در جام جهانی حضور داشت امید نورافکن از استقلال به تیم ملی دعوت شد و با کش و قوس فروانی در نهایت سرمربی استقلال حاضر به همکاری با پیروانی شد و هافبک جوان به همراه تیم ملی در به کره جنوبی سفر کرد.

4 بازیکن جوان استقلال در حالی در رقابت های زیر 23 سال آسیا غایب هستند که صادق محرمی، بازیکن پرسپولیس با نظر برانکو اردوی پرسپولیس در اوکراین را ترک کرد و به تهران آمد تا به همراه تیم ملی به قرقیزستان سفر کند.

مطمئنا موفقیت در رده باشگاهی است که فوتبالیست را به رده ملی سوق می دهد اما امروز که 4 بازیکن خوش آتیه استقلال چنین مسابقه مهمی را در سطح قاره آسیا از دست می دهند، در ادامه باز هم به تیم ملی دعوت می شوند؟

گفتنی است؛ ایران در این رقابت‌ها با قرقیزستان و عمان هم‌گروه است و به ترتیب طی روزهای 28 تیر و یک مرداد به مصاف حریفان خود می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز