خبرگزاری کار ایران

با ۱۳ مدعی آقای گلی در فصل جدید آشنا شوید؛

جنگ خونین ماشین‌های گلزنی در لیگ هفدهم/ خط و نشان باند 12 نفره علیه مهدی طارمی

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۷۷۵

از هفته ابتدایی لیگ هفدهم مهاجمان زیادی تلاش خود را برای آقای گل شدن بکار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ فوتبال در سراسر دنیا علاوه بر نبردی که تیم‌ها برای قهرمانی در پایان فصل خواهند داشت، عناوین جذاب تیمی و فردی دیگری هم دارد که بازیکنان و تیم‌های مختلف در بدست آوردن آن تلاش و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین عناوین فردی هر تورنومنت، عنوان بهترین گلزن یا آقای گل است که این عنوان در لیگ‌های برتر هر کشور ارزش بیشتری دارد و لیگ برتر فوتبال ایران هم از این قائده مستثنی نیست.

در این مطلب به معرفی شانس‌های آقای گلی لیگ برتر ایران در فصل هفدهم پرداختیم و وضعیت هر کدام از مهاجمان تیم‌ها که سابقه خوبی در گلزنی و حضور در کورس آقای گلی دارند را مرور کرده‌ایم.

البته لازم به ذکر است این مطلب با توجه به رزومه بازیکنان تهیه شده و ممکن است افرادی در این فهرست حضور داشته باشند که در فصل جدید عملکرد مناسبی از خودشان به نمایش نگذارند یا بازیکنان ناشناخته‌ای به عنوان پدیده لیگ در گلزنی درخشان عمل کنند.

 

مهدی طارمی؛ در انتظار تاریخ‌سازی

جنگ خونین ماشین‌های گلزنی در لیگ هفدهم/ خط و نشان باند 12 نفره علیه مهدی طارمی

بدون شک گزینه اول آقای گلی در فصل هفدهم، آقای گل دو فصل اخیر فوتبال ایران و یکی از شانس‌های اصلی آقای گلی لیگ قهرمانان آسیاست. مهدی طارمی ویژه‌ترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران است و اگر درخشش سال‌های اخیر خودش را تکرار کند، سایر مهاجمان کار سختی برای رقابت با او خواهند داشت.

طارمی در صورت کسب عنوان آقای گلی به اولین بازیکن تاریخ فوتبال ایران بدل می‌شود که توانسته 3 فصل پیاپی به عنوان آقای گلی برسد.

او تلاش زیادی برای جدایی از پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات داشت ولی در نهایت مجاب شد بماند و باید دید عملکردش در فصل جدید چطور خواهد بود.

 

ساسان انصاری؛‌ امید اول کرانچار

مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان که در ابتدای فصل با امید و آرزوهای فراوان راهی پرسپولیس شد، بعد از اینکه فهمید باید از روی نیمکت هنرنمایی طارمی را تماشا کند، راه فولاد را در پیش گرفت و در این تیم به قدری خوب بود که در پایان فصل مشتری‌های لیگ برتری برایش صف کشیدند. انصاری با 16 گل با وجود انجام 4 بازی کمتر از طارمی 2 گل با او و عنوان آقای‌ گلی‌اش فاصله داشت.

انصاری در فهرست نفرات مورد نظر کرانچار بود و خیلی زود با سپاهان به توافق رسید تا فصل هفدهم را در این تیم توپ بزند.

 

گادوین منشا؛ خروج از زیر سایه طارمی

جنگ خونین ماشین‌های گلزنی در لیگ هفدهم/ خط و نشان باند 12 نفره علیه مهدی طارمی

یکی از پدیده‌های فصل گذشته پیکان که توسط مجید جلالی وارد فوتبال ایران شد عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشت و با 15 گل نفر سوم جدول گلزنان بود.

پیش از پایان فصل شانزدهم هم مشخص بود که منشا در پیکان ماندنی نیست و پرسپولیس هم از مدت‌ها قبل دنبال جذب این بازیکن بود و خیلی زود او را به جمع نفرات خود اضافه کرد. هرچند در ثبت قرارداد او مشکلات زیادی برای پرسپولیس ایجاد شد و حضورش در این تیم مبهم بود.

منشا در پرسپولیس باید تلاش زیادی داشته باشد تا از زیر سایه مهدی طارمی خارج شود و بتواند عملکرد درخشان خودش در فصل قبل را در ترکیب این تیم تکرار کند و در این راه یک دوست خوب هم دارد، سیامک نعمتی که پاسور پیکان در فصل گذشته بود یکی از عوامل آمار بالای گلزنی این بازیکن محسوب می‌شد و همراه او به پرسپولیس آمده تا این زوج مموفق عملکردشان تکرار شود.

 

سجاد شهباززاده؛ انتظارات بالا در غیاب کاوه رضایی

جنگ خونین ماشین‌های گلزنی در لیگ هفدهم/ خط و نشان باند 12 نفره علیه مهدی طارمی

شهباززاده که نیم فصل گذشته قصد داشت به استقلال برگردد به دلیل محرومیت این باشگاه نتوانست به جمع شاگردان منصوریان اضافه شود و یک نیم فصل را در نفت تهران گذراند و در نهایت با پایان یافتن فصل بازگشتش به جمع آبی‌پوشان را نهایی کرد.

شهباززاده با وجود جدایی کاوه رضایی از جمع آبی‌پوشان به مهاجم اول این تیم در فصل جدید تبدیل خواهد شد و باید دید می‌تواند انتظارات را از خودش برآورده کند یا نه.

 

حسن بیت‌سعید؛ بار سنگین پیراهن شماره 7

جنگ خونین ماشین‌های گلزنی در لیگ هفدهم/ خط و نشان باند 12 نفره علیه مهدی طارمی

یکی از مهم‌ترین خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات است و امید زیادی دارد تا عملکرد خوبش در تیم همنام خوزستانی را در تیم جدید خود تکرار کند.

بیت‌سعید یکی از ارکان اصلی قهرمانی استقلال خوزستان در فصل پانزدهم بود و فصل گذشته هم با وجود مشکلات فراوان تیمش توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

این بازیکن با در اختیار گرفتن پیراهن شماره 7 که میراث فرهاد مجیدی، مهاجم محبوب استقلالی‌ها است بار سنگینی در فصل جدید خواهد داشت و باید دید با آن چه می‌کند.

 

مرتضی تبریزی؛ ماشین گلزنی ژنرال

مهاجم ذوب‌آهن در نقل و انتقالات مورد توجه استقلال قرار داشت ولی تصمیم گرفت در این تیم بماند و فصل جدید را زیر نظر امیر قلعه‌نویی فعالیت کند.

تبریزی فصل گذشته با 9 گل زده بهترین عملکرد را بین بازیکنان ذوب‌آهن داشت و در فصل جدید هم امید اول گلزنی این تیم محسوب می‌شود.

این بازیکن در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل هم با زدن 7 گل در 4 دیدار توانسته آمادگی بالای خودش را به رخ بکشد و از شانس‌های آقای گلی فصل هفدهم محسوب می‌شود.

 

فرزاد حاتمی؛ دست یحیی را بگیر

جنگ خونین ماشین‌های گلزنی در لیگ هفدهم/ خط و نشان باند 12 نفره علیه مهدی طارمی

حاتمی با وجود انتقادات زیادی که به عملکردش می‌شود، فصل گذشته با 7 گل در کنار ابراهیمی بهترین گلزن تراکتورسازی بود و در دیدارهای حساس مثل بازی با استقلال توانست یک تنه تیمش را پیروز کند.

این بازیکن در فصل جدید در غیاب ادینیو به تنهایی بار نوک حمله تراکتورسازی را به دوش می‌کشد و باید دید زیر نظر گل‌محمدی چه عملکردی از خودش به نمایش می‌گذارد.

 

محمد ابراهیمی؛ F14 شلیک می‌شود؟

بازیکن باتجربه و محبوب تراکتورسازی فصل قبل عملکرد خوبی از خودش نشان داد و در دیدارهای زیادی گره کار تراکتورسازی را با مهارت فردی خودش باز کرد.

این بازیکن به خاطر سرعت بالا و شوت‌های دقیقش به F14 مشهور است و در فصل جدید با توجه به کمبود بازیکن با تجربه در تراکتورسازی یکی از امیدهای گلزنی این تیم در کنار حاتمی محسوب می‌شود.

 

محمد عباس‌زاده؛ بازگشت به لیگ برتر بازهم با دایی

مهاجم فصل گذشته نساجی توانست عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشته باشد و با 24 گل آقای گل لیگ یک شد تا مسیر بازگشت به لیگ برتر برایش هموار شود.

عباس‌زاده پیش از این با علی دایی به لیگ برتر و پرسپولیس آمده بود ولی برانکو اعتقادی به عملکرد او نداشت تا به راه‌آهن و پس از آن نساجی برود.

او امید اول گلزنی در ترکیب سایپا برای فصل جدید خواهد بود و باید دید می‌تواند زیر نظر دایی عملکرد خوبی داشته باشد یا نه.

 

محمد قاضی؛ ماجراجویی در مشهد زیر نظر مهاجری

مهاجم با تجربه فوتبال ایران فصل گذشته در نفت تهران حضور داشت و با 12 گل زده، چهارمین آقای گل لیگ برتر و بهترین مهاجم این تیم بود.

قاضی به دلیل مشکلات زیاد نفت در این تیم نماند و به سایر پیشنهاداتش فکر کرد و تصمیم گرفت به پدیده برود تا زیر نظر مهاجری بازی کند و باید دید توانایی درخشش در ترکیب این تیم را دارد یا نه.

 

رحیم زهیوی؛ بازگشت به خوزستان زیر نظر پورموسوی

جنگ خونین ماشین‌های گلزنی در لیگ هفدهم/ خط و نشان باند 12 نفره علیه مهدی طارمی

مهاجم سابق استقلال خوزستان که از ارکان قهرمانی این تیم بود، نیم فصل گذشته به قطر رفت ولی حضورش در لیگ این کشور دوام نیاورد تا مجدداً راه لیگ ایران را در پیش بگیرد و از میان مشتریان خود ترجیح داد به فولاد خوزستان برود و بار دیگر شاگرد پورموسوی شود.

زهیوی در یک نیم فصل حضور در ترکیب استقلال خوزستان 7 گل زده بود و در فولاد امید اول گلزنی این تیم است که قول داده در هفته اول مقابل پرسپولیس کارش را با گلزنی شروع کند.

 

لوسیانو پریرا؛ درخشش مجدد زیر نظر کمالوند

پریرا که به شیمبا معروف است سال‌ها در فوتبال ایران حضور داشته و عملکرد خوبی هم از خودش به نمایش گذاشته است. او در ترکیب فولاد و سپاهان سابقه بازی دارد و فصل گذشته زیر نظر کمالوند در گسترش فولاد بازی می‌کرد و با او به صنعت نفت آبادان رفته است و امید اول گلزنی این تیم در فصل جدید خواهد بود.

 

آلویز نانگ؛ در پارس جم می‌درخشد؟

فولاد، نفت تهران، تراکتورسازی، استقلال خوزستان و بالاخره پارس جم. مهاجم کامرونی در فوتبال ایران به همه جا سرک کشیده و در فصل جدید هم شاگرد تارتار در تیم تازه لیگ برتری شده بوشهر خواهد بود.

نانگ نیم فصل دوم فصل گذشته به استقلال خوزستان پیوست و عملکرد خوبی در این تیم خصوصاً در دیدارهای آسیایی داشت و مهاجم اول پارس جم در فصل جدید خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز