خبرگزاری کار ایران

ماموریت جدید برای آچارفرانسه تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۰۲۷

مصدومیت هادی محمدی معادلات جدیدی در تراکتورسازی گل محمدی شکل داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که در حال پیگیری برنامه‌های تمرینی خود در اردوی تهران است، با وجود محدودیتی که در جذب بازیکن دارد، با بدشانسی بزرگی مواجه شده و یکی از مهره‌های کلیدی خودش را از دست داد.

هادی محمدی که با وجود جدایی شفیعی و بنگر، تنها مهره باتجربه و قابل اتکای گل‌محمدی در دفاع میانی بود، در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی امید دچار پارگی رباط صلیبی شد تا حداقل نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را از دست داده باشد.

مصدومیت محمدی معادلات جدیدی در ترکیب خط دفاعی تراکتورسازی ایجاد خواهد کرد و احتمالا یکی از آنها تغییر پست شهرام گودرزی خواهد بود.

گودرزی که پست اصلی‌اش نوک حمله است، فصل گذشته توسط امیر قلعه‌نویی در شرایط کمبود مهره در پست های هافبک دفاعی، هافبک هجومی، دفاع میانی و دفاع چپ به میدان رفت تا به نوعی آچار فرانسه تراکتوری‌ها لقب گیرد.

با وجود کمبود مهره تراکتورسازی در خط میانی به احتمال زیاد بازهم گودرزی باید در پست غیر تخصصی برای تیمش به میدان برود.

گودرزی می‌تواند هم دفاع میانی باشد و هم به عنوان دفاع چپ به میدان برود تا محمد نادری در کنار مهدیزاده زوج دفاع میانی تراکتورسازی را تشکیل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز