خبرگزاری کار ایران

مربی پرسپولیس واقعاً بی‌رحم است/ سوپرجام از دربی مهم‌تر است

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۴۳

مدافع پرسپولیس گفت: مشکلی با حضور در دربی نداریم ولی می‌خواهیم سوپرجام را برگزار کنیم و در ابتدای فصل یک جام به هواداران هدیه دهیم.

حسین ماهینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در ارتباط با شرایط اردوی پرسپولیس اظهار داشت: سخت‌ترین تمرینات طى سال‌هاى اخیر را پشت سر گذاشته‌ام. فصل گذشته در اردوى اوکراین حاضر نبودم و در تهران تمرینات اختصاصى و طبق برنامه تمرین مى‌کردم. با این حال اعتقاد دارم این سخت‌ترین تمرین آماده‌سازى بود و امیدوارم با بهره‌مند شدن از آن بتوانیم فصل پرافتخارى را براى تیم، خودمان و هواداران رقم بزنیم. در این اردو باید بگویم مارکو واقعاً بى‌رحم شده و البته بازیکنان ما همه باتجربه هستند و مى‌دانیم در نهایت تمام این فشارها و سختى‌ها به سود ما خواهد بود.

وی در مورد تداخل زمانی دربی دوستانه با سوپرجام گفت: ما طبق برنامه قرار بود در دربى دوستانه حاضر شویم و مشکلى نیز با این مساله نداریم. اما بهم خوردن برنامه‌ها اکنون باعث شده تا سوپرجام و حضور ما در این مسابقه با مشکل مواجه شود. مطمئناً همه ما دوست داریم فصل را با یک افتخار بزرگ و کسب جام استارت بزنیم و این خواسته هواداران ما نیز هست.

مدافع پرسپولیس در پایان با اشاره به اینکه گفته می‌شود این تیم تمایلی به حضور در دربی ندارد گفت: همان‌طور که گفتم مشکلى با دیدار برابر استقلال نداریم و از آن استقبال هم مى‌کنیم اما این مساله نباید ما را از کسب جام در ابتداى فصل محروم کند و این خواسته قلبى همگى ماست که با جام و روحیه بالا در کنار هواداران‌مان فصل را شروع کنیم و امیدوارم مسوولان تصمیم گیرنده شرایط مناسبى در این زمینه بیاندیشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز