خبرگزاری کار ایران

رسمی/ لوکاکو به منچستریونایتد پیوست

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۸۰۳

مهاجم فصل پیش اورتون به صورت رسمی به جمع شاگردان ژوزه مورینیو ملحق شد.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که روملو لوکاکو، مهاجم 24 ساله بلژیکی با امضای قراردادی پنج ساله با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر به ارزش 75 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست.

لوکاکو روز گذشته در تست های پزشکی این تیم در لس آنجلس شرکت کرده بود و همچنین اعلام شده که مبلغ 15 هزار یورو در ازای پاداش برای او در نظر گرفته شده است.

ژوزه مورینیو در این خصوص به سایت باشگاه یونایتد گفت: 

" روملو یک خرید منطقی برای منچستریونایتد است؛ او دارای شخصیت بزرگی است و همچنین بازیکن بزرگی هم است. طبیعی است که او می خواهد حرفه اش را در بزرگترین باشگاه توسعه دهد. او علاوه بر این که دراین گروه عالی خواهد بود، می دانم که هواداران را بسیار خوشحال می کنند. واقعا به دنبال همکاری دوباره با لوکاکو هستم."

روملو لوکاکو هم پس از امضای قرارداد با شیاطین سرخ اظهار داشت:

"می خواهم از باشگاه اورتون و طرفدارانش برای چهار فصل فوق العاده تشکر کنم، دوستان خوبی در این تیم داشتم و ما برخی از لحظات شگفت انگیز را با یکدیگر به اشتراک گذاشتیم. با این حال، منچستریونایتد و مورینیو مثل یک فرصت به درب ضربه زدند و این بزرگ‌ترین فرصت زندگی من بود و نمی‌توانستم آن را رد کنم. شما می توانید مبارزه، عزم و روح در این تیم را در فینال لیگ اروپا ببینید؛ می خواهم بخشی از آن باشم.  نمی‌توانم برای بازی کردن در اولدترافورد در برابر 75 هزار هوادار صبر کنم. اما پیش از آن، تور پیش فصل را داریم که باید در آن برای رسیدن به بیش‌ترین مقدار آمادگی، تلاش کنم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز