خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی زیر 21 سال جهان؛ تیم ملی ب ایران حریف تایلند شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۷۹۹

جدول مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان قرعه کشی شد و تیم ملی ب ایران حریف تایلند شد.

به گزارش ایلنا،مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 21 سال جهان از بیستم تا بیست و پنجم تیرماه در شهر نانجینگ چین برگزار می شود.

قرعه کشی جدول مقدماتی این رقابت ها عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد و تیم ملی ب والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران (محمدرضا شبیری و رسول یمرلی) حریف تایلند شد.

این دیدار ساعت 9 و 50 دقیقه به وقت محلی برگزار می شود و تیم ایران در صورت پیروزی در دومین دیدار جدول مقدماتی به مصاف روسیه می رود. دیدار دوم تیم ملی ب ایران نیز ساعت 13 و 10 دقیقه برگزار می شود.

جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی بازیکنان تیم ملی الف زیر 21 سال ایران هستند که در جدول اصلی این رقابت ها به میدان می روند. مسابقات جدول اصلی از روز چهارشنبه 21 تیرماه آغاز می شود و به مدت پنج روز برگزار می شود.

آرش رامسری به عنوان مربی و کامران ذوقی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این رقابت ها همراهی می کنند.

ملی پوشان ساحلی ایران که روز گذشته به شهر نانجینگ چین رسیدند امروز دو نوبت تمرین نیز داشتند تا آماده شروع رقابت ها شوند. ثبت نام تیم های ایران نیز ظهر امروز برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز