خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی در گفت‌وگو با ایلنا:

به دنبال موفقیت هستیم و قرعه‌کشی اهمیتی برایمان ندارد/ شروع کار در مشهد برایم خوش‌یمن است

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۵۲۰

سرمربی ذوب‌آهن نسبت به قرعه‌کشی لیگ برتر و مشخص شدن حریفان تیمش واکنش نشان داد.

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قرعه‌کشی دوره هفدهم رقابت‌های لیگ برتر و اینکه از قرعه تیمش راضی هست یا نه اظهار داشت: برای تیمی که به دنبال موفقیت است و برای آن برنامه‌ریزی دارد، قرعه‌کشی اهمیت چندانی ندارد و مهم نیست ابتدا با چه تیمی بازی کنیم و سپس به مصاف چه تیمی برویم. ما کار خودمان را با نظم و برنامه جلو می‌بریم و به دنبال کسب نتایج درخور نام ذوب‌آهن هستیم.

وی افزود: در کل مراسم قرعه‌کشی به خوبی انجام شد و قرعه تیم ما هم مناسب بود. خوشحالم که در شروع لیگ برتر به مشهد سفر می‌کنیم و این توفیقی بود که نسیب ما شد. من خاطرات خوبی از شهر مشهد دارم و لطف آقا امام رضا (ع) همیشه با ما بوده است و افتخار می‌کنیم کارمان را در جوار ایشان در فصل جدید شروع می‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد شرایط حال حاضر ذوب‌آهن گفت: تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات‌مان را به شکل منظم و با قدرت ادامه می‌دهیم تا آماده یک فصل دشوار شویم.

قلعه‌نویی در مورد شانس‌های قهرمانی در فصل جدید عنوان کرد: نمی‌توان پیش از شروع لیگ صحبت از شانس‌های قهرمانی کرد و به نظرم همه تیم‌ها خوب هستند و شانس قهرمانی دارند.

وی در پایان با اشاره به روز 18 تیر که در دو مقطع در زمان بازی خود توانسته بود گل‌های مهمی برای استقلال بزند گفت: من این موضوع را نمی‌دانستم و تاریخ بازی‌هایی که از آن نام برده شد در خاطرم نبود و این موضوع برایم جالب است. استقلال در سال 72 با شرایط خاصی که پیش آمد به دسته سوم سقوط کرد و در آن روز بازی سختی هم مقابل شموشک داشتیم و روز خاصی برای من بود. فینال جام حذفی سال 75 مقابل برق شیراز هم هرگز از خاطرم نمی‌رود. خوشحالم اگر توانستم در آن مقطع دل هواداران استقلال و مردم را شاد کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز