خبرگزاری کار ایران

مورینیو: رونی را تحسین می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۴۸۶

مهاجم 31 ساله انگلیسی قراداد دوساله برای بازگشت به باشگاه نوجوانی خود بست باشگاهی که در 16 سالگی او را برای نخستین بار به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رساند.

 به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپرت،اورتون بعد از 13 سال حضور وین رونی در منچستر یونایتد دوباره با او قرارداد بست.

رونی: من بسیار خوشحال هستم که زمانی که گفتم در لیگ برتر انگلیس برای تنها تیمی به جز منچستر یونایتد بازی میکنم اورتون است فرا رسیده است.

"سیزه سال پیش برای کسب مقام قهرمانی به منچستر یونایتد آمدم و خوشحالم که جزئی از تاریخ قهرمانی این باشگاه بودهام"

وین در خصوص دلیل بازگشت خود به اورتون اظهار داشت : من به این تیم بازگشتم زیرا معتقدم که رونالد کوممن تیمی را ساختهاست که به قهرمانی دست مییابد و من منتظر هستم با بازیکردن در پست خود تیمم را به این واقعیت نزدیکتر کنم و  از تیم کودکی خود حمایت کنم.

ژوزه مورینیو مربی منچستر یونایتد درباره وین رونی اعلام اشت: این چیزی نیست که من پنهان کنم من در تمام مدت رونی را تحسین کردهام و او نمونه یک بازیکن حرفهای است که تاریخ حضور او در تیم نشانگر این مسئله خواهد بود.

"این اصلا آسان نیست که بازیکنی خوبی را مانند او دوست داشته باشم و وقتی رونی تصمیم به بازگشت به اورتون گرفت اصلا برای من آسان نبود. من برای تجربه و تمرکز او دلتنگ خواهم شد و امیدوارم او نیز در آینده بتواند بسیار خوب باشد"

وین رونی درکارنامه حضور خود در منچستر یونایتد در زمان مربیگری الکس فرگوسن پنج قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمامانان را به ثبت رسانده است.او فصل گذشته حدود قهرمانی لیگ اروپا را بدست آورد و در جام حذفی گل پیروز را به ثمر رساند و با 251 گل در 500 بازی اولدترافرد را ترک کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز