خبرگزاری کار ایران

گزینه اخراجی کونته زیر ذره بین بشیکتاش؛ دو سد بزرگ!

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۲۴۳

مهاجم فصل پیش چلسی انگلیس مورد توجه مسئولان باشگاه ترکیه ای قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، مسئولان باشگاه بشیکتاش ترکیه مهاجم ملی پوش اسپانیایی را زیر نظر گرفته اند و در همین راستا قصد دارند با او مذاکره کنند.

دیگو کاستا که با پیام آنتونیو کونته درخصوص عدم همکاری اش با این تیم مواجه شده بود قصد دارد به اتلتیکو مادرید بپیوندد اما مادریدی ها در تابستان نمی توانند بازیکن جذب کنند.

سران باشگاه بشیکتاش که چند روز پیش با په په، مدافع سابق رئال مادرید قرارداد امضا کرده اند قصد دارند با کاستا مذاکره کنند تا او را به مدت نیم فصل در اختیار داشته باشند اما در این بین دو شرط وجود دارد که می تواند مانع از حضور این بازیکن در سوپر لیگ ترکیه شود.

حقوق 8 میلیون یوروی کاستا در چلسی اولین مشکلی است که بشیکتاش با آن رو به رو است و شاید مسئولان این تیم برای حضور نیم فصل او قادر به پرداخت چنین رقمی نباشند.

 

دومین مشکل که کاملا جدی است موضوع حضور کاستا در لیست اروپایی این تیم است. بشیکتاش جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده و اگر کاستا به این تیم بپیوندد نامش در لیست اروپا قرار می گیرد و در این صورت باید یک فصل کامل در ترکیه ماندنی شود؛ اتفاقی که با علاقه بالای دیگو برای بازگشت به لالیگا غیر ممکن به نظر می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز