خبرگزاری کار ایران

جوانمردی: با حریفان قدری در مسابقات جهانی لندن روبرو هستم

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۱۴۶

ملی پوش جوان تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین و از مسافران کاروان اعزامی به مسابقات جهانی دو و میدانی معلولین است که برای شرکت در این رویداد مهم آماده می شود.

به گزارش ایلنا، علی اصغر جوانمردی پیرامون روند آماده سازی اش برای شرکت در مسابقات جهانی لندن گفت: سال 94 اولین اعزام برون مرزی ام را در مسابقات جهانی قطر تجربه کردم که علی رغم انگیزه و آمادگی خوب متاسفانه به عنوان بهتری از ششم دست نیافتم. پس از این مسابقات و اینکه نتوانستم همراه با تیم ملی در پارالمپیک ریو حضور پیدا کنم، تغییراتی در روند تمریناتم ایجاد کردم.

وی در همین زمینه افزود: در دور جدید تمرینات که زیر نظر مربی خوبم عبداله جمشیدی برگزار شد، با انگیزه و تلاشی مضاعف ظاهر شدم و توانستم در مسابقات قهرمانی کشور که زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار شد، رکورد جهان در ماده پرتاب وزنه، کلاس F35 را به نام خودم ثبت کنم و اکنون رکوردار جهان در این ماده و کلاس هستم.

ملی پوش جوان تیم دو ومیدانی خاطر نشان کرد: در ماده و کلاسی که من هستم حریفان خوبی هم در کشور و هم در عرصه ی بین المللی دارم. دانیال سورانی، مهران نکویی مجد و سید حسین محسنی پناه از دو ومیدانی کاران خوب کشورمان هستند که در این کلاس برای کشورمان افتخار آفرینی کرده اند و در این اعزام نیز با هم تیمی خوبم مهران نکویی مجد در این کلاس رقیب هستم و امیدوارم هر دو بتوانیم برای کشورمان مدال کسب کنیم.

جوانمردی گفت: در مسابقات جهانی لندن با 9 نفر در یک گروه رقابت می کنم که همگی از بهترین های جهان هستند. اما من نیز تشنه ی مبارزه ام و با فکر کردن به سکوی اول، برای شروع مسابقات لحظه شماری می کنم.

وی تصریح کرد: رکورد پارالمپیکی این کلاس از بازی های پارالمپیک 2008 پکن به بعد شکسته نشده و امیدوارم من بتوانم ضمن حفظ جایگاه جهانی خود، رکورد پارالمپیک را هم جابه جا کنم.

ملی پوش تیم دو ومیدانی در پایان افزود: عدم حضور در بازی های پارالمپیک ریو برای من بسیار شکست تلخی بود اما خوشحالم که توانستم به لطف مربی، خانواده ام و به ویژه خواهر گرانقدرم که همیشه از من حمایت می کند، به آمادگی خوبی دست پیدا کنم و امیدوارم با بهترین نتایج از مسابقات جهانی بازگردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز