خبرگزاری کار ایران

تعداد کلاس ها و اوزان پاراتکواندو پارالمپیک توکیو در ماه دسامبر مشخص می شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۸۸۱

رئیس انجمن پاراتکوندو از مشخص شدن تعداد کلاس ها و اوزان پاراتکواندو بازی های پارالمپیک توکیو در ماه دسامبر خبر داد و گفت: ایران در رقابت های جهانی شانس بالایی برای ایستادن بر سکوهای جهانی را دارد.

به گزارش ایلنا، وی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: رقابت های جهانی پاراتکواندو مهرماه در کشور انگلستان برگزار می شود. تیم ملی کشورمان در دوره گذشته این مسابقات که در کشور ترکیه برگزار شد عنوان سوم را کسب کرد و در این دوره تلاش ما برای کسب سکوهای قهرمانی جهان است.

مسعود لشگری خاطرنشان کرد: برای دست یافتن به عنوان قهرمانی جهان اردوهای تیم ملی را از مردادماه آغاز می کنیم. در این اردو ۱۵ نفر شامل تکواندوکارانی که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده بودند و برخی بازیکنان که در اردوها حضور داشتند دعوت می شوند و بعد از  برگزاری مسابقه انتخابی، بهترین ها را برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان انتخاب می کنیم. مسابقات قهرمانی جهان با ۱۰۰ امتیاز، بالاترین امتیاز جهانی را برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دارد بنابراین کسب مقام در این رقابت ها برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی ایران در آسیا اول است، اظهار داشت:  تمام تلاشمان این است که امتیاز بازیکنان افزایش یابد. فدراسیون جهانی تکواندو نیز در ماه  دسامبر درباره اینکه رقابت های پاراتکواندو بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در چه کلاس ها و چه اوزانی برگزار می شود، تصمیم گیری خواهد کرد.

رئیس انجمن پاراتکوندو در پایان گفت: کار ورزشکاران ایران در رقابت های جهانی خیلی سخت است، چون ورزشکاران همه کشورها حضور دارند، اما ما یکی از قدرت های بزرگ پاراتکواندو هستیم و فکر می کنم شانس بالایی برای گرفتن یکی از سکوها داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز