خبرگزاری کار ایران

به بهانه برگزاری ۸۵مین دربی پایتخت؛

آشتی کنان کاپیتان های سرخابی در سرزمین مانشافت

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۹۳۷

کاپیتان های استقلال و پرسپولیس تهران پس از حواشی هشتاد و چهارمین دربی پایتخت هنوز بایکدیگر آشتی نکرده اند.

به گزارش ایلنا، با اینکه هواداران استقلال و پرسپولیس منتظر قرعه کشی لیگ برتر بودند تا تاریخ دیدار دربی 85 معلوم شود اما حامی مالی این دو تیم پا پیش گذاشت و با یک بسته پیشنهادی درخواست برگزاری هشتاد و پنجمین رویارویی این دو تیم در آلمان برگزار شود.

قرار شده تا این دو تیم 23 تیرماه در به میزبانی شهر بیله فلد با هم مصاف بدهند و سرمربیان دو تیم که به ارمنستان و اوکراین سفر کرده اند ترکیب اصلی شان برای این دیدار را با نظر هواداران شکل بدهند.

به بهانه این بازی که هنوز داور قضاوت کننده اش معلوم نیست یادی می کنیم از حواشی دربی گذشته. دربی 84 با برتری ترکیب تحت هدایت منصوریان به پایان رسید اما دقایق پایانی این بازی حوادثی را در پی داشت که روابط میان دو کایپتان وارد فاز جدیدی شد.

سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی که روزگاری در اردوهای تیم ملی با یکدیگر هم اتاقی بودند در دقیقه 90 دربی گذشته طی یک برخورد با یکدیگر درگیر شدند و بحث شدیدی بین این دو شکل گرفت که علیرضا فغانی در تبعات آن با نشان دادن کارت قرمز رحمتی را از بازی اخراج کرد.

پس از این بازی و با گذشت 6 ماه از این اتفاق رابطه دوستانه دو کاپیتان وارد فاز جدیدی شده و دو دوست در تیم ملی چند وقتی است که مانند سابق از یکدیگر احوال پرسی نمی کنند.

با انتخاب آلمان برای این بازی دوستانه انتظار می رود رحمتی و حسینی در خارج از مرزهای ایران به این موضوع پایان بدهند و اسپانسر این دو تیم هم شاید طرحی برای حل مشکل دو کاپیتان داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز