خبرگزاری کار ایران

پایان ماجراجویی ناکام؛ طارمی در پرسپولیس ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۹۷۳

مهاجم ملی پوش پرسپولیس در هفدهمین فصل لیگ فوتبال ایران در تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی طارمی با پیشنهادهایی از برخی از تیم‌های خارجی روبرو شده بود اما به دلیل اینکه نتوانست رضایت‌نامه‌اش را از پرسپولیس بگیرد در این تیم ماندنی شد. قرار است این بازیکن در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.

محمدعلی ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه «و اما ورزش» شبکه رادیویی جوان با بیان این مطلب گفت:ما فرصت 48 ساعتی به مهدی طارمی و وکیلش در این خصوص داده بودیم و تا امروز صبح باید وضعیت خودش را مشخص می‌کرد. بعد از جلسه امروز چون 48 ساعتی که به او وقت داده بودیم بنا بر این شد که او در تمرینات شرکت کند. این موضوع را به خود طارمی هم اعلام کردیم. قرار بود تا امروز به ما اطلاع بدهند اما وقتی این کار انجام نشد او باید از فردا در تمرینات حاضر شود.

صمد ابراهیمی، مدیربرنامه این بازیکن در تایید پایان مذاکره مهدی طارمی با باشگاه‌های خارجی به خبرنگار ما گفت: در پایان مهلت 14 روزه باشگاه پرسپولیس و با توجه به اینکه در این مدت پیشنهاد مناسبی که خواسته‌های طرفین را برآورده کند به دست نرسید، طارمی تصمیم گرفت با توجه به تعهدش از فردا در تمرینات این تیم حاضر شود و در این مقطع جدایی‌اش منتفی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز