خبرگزاری کار ایران

حسن زاده: استقلال فصل موفقی پیش رو خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۲۶۷

پیشکسوت استقلال می گوید به موفقیت استقلال در این فصل خیلی امیدوارم.

به گزارش ایلنا،رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره انتخاب هیات مدیره جدید برای باشگاه استقلال گفت: به نظرم ترکیب خوبی در این هیات مدیره ایجاد شده است. در این ترکیب هم پیشکسوت هست، هم فرد اقتصادی و هم فرد مدیریتی که همگی شناخته شده هستند. البته مهم هماهنگی بین این اعضا است. به تجربه‌ام می‌گویم که هرچقدر هیات مدیره هماهنگ‌تر باشد، بر تیم اثرات مثبت بیشتری خواهد گذاشت. در کل فکر می‌کنم هماهنگی این اعضای هیات مدیره می‌تواند به استقلال در سال جاری کمک زیادی کند و اعضای هیات مدیره باید از منصوریان حمایت کنند تا استقلال به موفقیت برسد.

وی در پاسخ به این سوال که ایا از عملکرد نقل و انتقالاتی استقلال رضایت دارد، گفت: من معتقدم منصوریان تجربه لازم را سال گذشته کسب کرد و بر اساس آن تجربه می دانست در چه پستی بازیکن لازم دارد. او ضعف های تیم را با جذب نفرات ملی پوش و صاحب نام و همین طور جوانان با انگیزه، پوشش داده و برخی از بازیکنانی که جذب کرده، به نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده استقلال محسوب می‌شوند. در کل عملکرد نقل و انتقالاتی استقلال خوب بوده و باید از مسئولان باشگاه تشکر کرد. امیدواریم که تیم در طول فصل هم عملکرد خوبی داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آبی‌ها را در فصل آینده چطور می‌بیند، اظهار داشت: من به موفقیت استقلال خیلی امیدوارم و امیدواری اصلی من هم خود علیرضا منصوریان است. او می‌تواند نتایج خوبی با استقلال بگیرد و مطمئنم که استقلال امسال زود به هماهنگی می‌رسد. بدون تردید با هماهنگی که میان کادر مدیریت، هیات مدیره و فنی استقلال وجود دارد و همین طور تلاشهای بازیکنان و حمایت های هواداران، استقلال فصل خوب و موفقی را پیش رو خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز