خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو: از تمام ورزشکاران انتظار کسب مدال دارم

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۵۱۳

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در آستانه اعزام تیم ملی به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی به آمادگی صددرصد رسیده است و از همه نمایندگان انتظار کسب مدال دارم.

به گزارش ایلنا، پیام خانی اصل در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی از ۱۵ فروردین ماه تمرینات آمادگی خود را آغاز کره و چند مرحله اردوی آمادگی را سپری کرده است و امروز و فردا نیز آخرین روزهای تمرینی خود را انجام می دهد و روز سه شنبه به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود.

وی به روند آماده سازی تیم ملی اشاره کرد و افزود: تیم ملی تاکنون چند مرحله اردوی آمادگی را پشت سرگذاشته است و بازیکنان روز به روز بهتر می شوند و برای شرکت در مسابقات به آمادگی صددرصد رسیده اند.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو تیم مغولستان را اصلی ترین حریف ایران در این مسابقات دانست و اظهار داشت: مغولستان قوی ترین حریف ملی پوشان کشورمان است. کره جنوبی نیز تیم قدرتمندی است. روسیه و آذربایجان نیز از قدرت های بزرگ دنیا هستند که نمی دانم در این مسابقات شرکت می کنند، چون در مسابقات قاره ای پاراتکواندو، تیم های دیگری از قاره های دیگر می توانند شرکت کرده و امتیازات خود را برای کسب سهمیه ورودی به بازی های پارالمپیک توکیو افزایش دهند.

وی ادامه داد: این مسابقات امتیاز کسب سهمیه بازی های پارالمپیک  توکیو را دارد و شرکت کنندگانی که از قاره آسیا در مسابقات شرکت کرده و صاحب مقام قهرمانی شوند ۴۰ امتیاز کسب می کنند، اما ورزشکاران قاره های دیگر می توانند ۲۰ امتیاز کسب کنند. روسیه نیز در دوره قبل مسابقات شرکت کرده بود، اما نمی دانم در این رقابت ها حضور داشته باشند، اما اگر شرکت کند ورزشکاران قدرتمندی دارد. تک ستاره هایی نیز در کشورهای دیگر حضور دارند که رقابت را برای ملی پوشان کشورمان سخت خواهند کرد. از طرفی به دلیل برگزاری مسابقات در قاره آسیا باید تلاش کنیم امتیاز کامل را به دست آوریم، چون ملی پوشان در یک سال گذشته در مسابقاتی شرکت نکرده اند و از لحاظ امتیازی کمی جامانده اند، اما باید با کسب امتیازات لازم از رقبایمان عقب نمانیم.

خانی اصل هدف تیم ملی را کسب بهترین نتیجه دانست و خاطرنشان کرد: دوست دارم بهترین نتیجه را در مسابقات به دست آورده و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوریم و با قهرمانی برگردیم. قصد داریم رکورد سال قبل مسابقات شکسته شود و عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی یادآور شد: شاگردانم از لحاظ روانی و جسمانی به آمادگی خوبی رسیده اند و امیدوارم با آمادگی مطلوب در مسابقات شرکت کنند. خوشبختانه اکثر تکواندوکاران با تجربه هستند و از همه آنها انتظار مدال دارم. من روی مدال ورزشکاران هفت وزن اعزامی به مسابقات حساب باز کرده ام و امیدوارم خوشرنگ ترین مدال را کسب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز