خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ _ کره جنوبی

با شکست نماینده اندونزی، هادی‌پور به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۸۷۸

نماینده وزن 54- کیلوگرم کشورمان با کسب پیروزی در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهانی به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از ساعت 4:30 بامداد (به وقت تهران) امروز با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور و با برگزاری مبارزات مرحله مقدماتی وزن 54- کیلوگرم در گروه مردان و 46- کیلوگرم در گروه زنان در سالن «تی وان آرنا» شهر موجو آغاز شد که در روز نخست از ایران تنها در گروه مردان نماینده داشتیم.

آرمین هادی‌‌پور در پیکار سوم با «رینالدی اتمانگارا» از اندونزی (دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2014) مبارزه کرد و توانست با شکست (24 بر 3) این هوگوپوش به مرحله یک‌هشتم نهایی راهی پیدا کند.

نماینده وزن 54- کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف «سالومون دمسه» نماینده اتیوپی رفت و در مبارزاتی حساس با نتیجه 22 بر 15 هوگوپوش این کشور را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

آرمین در اولین گام رو در روی «آنشومن پاراشار» تکواندوکار هندوستانی قرار گرفت و با نتیجه 31 بر 5 توانست در راند دوم مقتدرانه پیروز شده و به مرحله بعد صعود کند.

وی برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید پیروز پیکار یونان و بلژیک را شکست دهد. 

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف رقبایشان می‌روند.

گفتنی است؛ این رقابت‌های G12 است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز