خبرگزاری کار ایران

دومین وارث «هفت مقدس» عاقبت بخیر می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۴۳۵

پیراهن شماره هفت استقلال در فصل جدید به حسن بیت سعید رسید و او امید زیادی دارد که با این شماره در استقلال بدرخشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با شروع تمرینات استقلال در فصل جدید و مشخص شدن پیراهن بازیکنان، شماره پیراهن خریدهای جدید این تیم هم مشخص شد و همان‌طور که از پیش مطرح شده بود، حسن بیت‌سعید، بازیکن جدید آبی‌پوشان با شماره هفت به میدان می‌رود.

این وینگر 27 ساله که متولد سوسنگرد است، پس از قهرمانی با استقلال خوزستان و درخشش در ترکیب این تیم در فوتبال ایران مطرح شد و فصل گذشته هم بازی‌های درخشانی در ترکیب تیمش در لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی داشت، تا جایی که پیش از پایان فصل صحبت از جدایی او از تیمش و انتقال به سرخابی‌های پایتخت مطرح شد.

بیت‌سعید از میان پیشنهادهای خود تصمیم گرفت به استقلال برود و در فصل هفدهم زیر نظر منصوریان فعالیت کند. این بازیکن که فصل گذشته شماره هفت استقلال خوزستان را بر تن داشت، در استقلال تهران هم درخواست پوشیدن این شماره را داشت که با آن موافقت شد.

این شماره برای هواداران استقلال یک شماره معمولی نیست و آبی‌های پایتخت خاطرات خوشی با آن داشته‌اند که یادآور درخشش بازیکنانی مثل مجید نامجو مطلق، محمد نوازی و... است. شاید ویژه‌ترین شماره هفت تاریخ استقلال را بتوان کاپیتان محبوب چند سال گذشته این تیم یعنی فرهاد مجیدی دانست. بازیکنی که پس از خداحافظی از فوتبال پیراهنش تا 2 سال دست نخورده ماند تا یک بازیکن خاص و مطرح آن را بر تن کند.

پس از دو سال این بختیار رحمانی بود که وارث شماره هفت فرهاد مجیدی شد. رحمانی که چند فصل خوب را در  فولاد و تراکتورسازی تجربه کرده بود با امید و آرزوهای فراوانی به استقلال آمد و هواداران این تیم هم امیدوار بودند پس از مجتبی جباری یک بازیساز خوب در میانه میدان داشته باشند. اتفاقی که هرگز در سطح انتظارات رخ نداد.

رحمانی فصل بدی را در استقلال تجربه کرد. بعد از مدتی نیمکت نشین شد و در نهایت در نیم فصل در فهرست خروجی تیمش قرار گرفت تا مجبور شود به فولاد بازگردد.  بدین ترتیب سرنوشت پیراهن شماره 7 استقلال پس از فرهاد مجیدی سرنوشت خوبی نبود.

پس از جدایی رحمانی در نیم فصل، پیراهن شماره هفت دست نخورده ماند تا در نهایت فصل نقل و انتقالات از راه رسید و با آبی‌پوش شدن حسن بیت سعید، او وارث جدید این شماره لقب بگیرد.

بیت‌سعید یکی از امیدهای منصوریان و هواداران استقلال برای درخشش در ترکیب این تیم در فصل جدید خواهد بود. باید دید پس از سرنوشت تلخ رحمانی در استفاده از شماره 7، حسن بیت سعید می‌تواند خاطرات خوش این شماره را مجددا در استقلال زنده کند یا او هم به سرنوشت نفر قبلی دچار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز