خبرگزاری کار ایران

بیانیه نماینده ناصر شفق در مورد مالکیت تراکتورسازی

تراکتورسازی را بدون بدهی به مالک اصلی آن تحویل دهید

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۵۴

نماینده ناصر شفق با ارسال بیانیه‌ای خواستار تحویل تراکتورسازی به این شخص آنهم بدون بدهی انباشته شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سید مهدی فاطمی نماینده مالک قانونی تراکتورسازی بیانیه‌ای صادر و طی آن از مسئولین خواست تا نسبت به تحویل باشگاه به ناصر شفق تسریع به عمل آورند.

در این بیانیه آمده است ؛

متاسفانه انگار رعایت " قانون "در کشورما متناسب با افراد و وابستگى انان به جایگاه ونهادهاى مختلف متغییر مى باشد واین فراقانونى بودن وبا امر ونهى هاى بى پایان دست از باشگاه مردمى تراکتورسازى بر نمی‌دارند.

نه تمایل دارند که شفاف همه انچه گذشته وبوده را مردم بدانند و نه حاضرند از قانون تمکین نمایند، تیمی که بر اساس اسناد و مدارک ، مالک دارد و مراجع معتبر و ذی‌صلاح برمالکیت ان صحه گذاشته‌اند، گویی بازیچه‌ای بیش برایشان نیست و همواره خود را بالاتر از همه قوانین تصور می‌کنند و مرجع تشخیص عدالت را خود مى‌پندارند غافل از اینکه مردم در حقیقت قصه‌هایشان همیشه به "حقیقت" قسم می‌خورند حتى اگر درخاک دفن شده باشدوچه زیبا گفته‌اند درمکتب شیعه "حق " ستاندنی ست.

سابقه دو فصل مدیریت شفق بر تراکتور خود گویای همه ناگفتنی هاست. آنجا که بعد از هشت سال ازلیگ یک به لیگ برتر آمده و در اولین فصل حضور جدای از انجام بازی‌های زیبا ، نمایشی تحسین برانگیز از فرهنگ فاخر و اصیل تماشاگران را شاهد بودیم. بدون شک باشگاه و تماشاگران در آن سالها هیچگاه خود را جدای از یکدیگر نیافتند. چنین فضای بی‌بدیل و چشم نواز ، حسادت‌ها را برانگیخت و مسائلی دروغین را دست آویز قرار داده تا شفق به سان آن مادرى که برای دو نیم نشدن فرزندش مجبور به چشم‌پوشی از حق خود شود تا این طفل ازبین نرود، باشگاه را در بهترین شرایط ممکن با صدهزار تماشاگر مجبور به تحویل گردد ، تا گذر ایام خود بهترین گواه بر نادرستى ادعاهای واهى باشد. بطور مثال محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات نمونه توان مدیریتى و بى‌مبالاتى در حق باشگاه بزرگ تراکتورسازى و هواداران پرشور آن است.

امروز که به لطف خدا و به همت همه ارکان نظام جمهورى اسلامى امنیت وارامش بر سرتاسرایران اسلامى برقرارشده است ،این حق قانونى مالک باشگاه است که باشگاه را همان‌گونه که در سال ١٣٨٩ستاندند ، همان‌طور هم بدون بدهى انباشت پس بدهند. یقینا روزهای اقتدار و بزرگی این اسطوره بی همتای دیار ستار خان و شهیدان باکری با حمایت همه مردم و مسوولین دلسوز کشورى و استانی فرا رسیده و چرخ‌های این عشق سرخ فوتبال ایران و آسیا را به فتح خود در خواهد آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز