خبرگزاری کار ایران

حکایت همچنان باقی‌ست

شش شکست نقل و انتقالاتی تاریخی بارسلونا از پاری سن ژرمن

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۱۰۷

PSG در سالهای اخیر 6 بار بلوگرانا را در فصل نقل و انتقالاتی ناکام گذاشته است.

به گزارش ایلنا، پاری سن ژرمن بزرگترین گربه‌‌سیاه بارسلونا طی فصول اخیر بوده است. این باشگاه با سرمایه‌گذاریهای جدید مالکان جدید خود بارها بارسلونا را در فصل نقل و انتقالات شکست داد. پایین‌تر شش شکست بزرگ و تاریخی بارسلونا از این تیم آمده است:

1. پاری سن ژرمن تیاگو سیلوا را سال 2012 از میلان گرفت و با دادن بازوبند کاپیتانی به این بازیکن او را به نماد PSG جدید تبدیل کرد. بارسا بارها برای خرید این مدافع برزیلی اقدام کرده بود.

2. بلوگرانا بارها برای استخدام مارکینیوس با رم وارد مذاکره شد. با این حال، PSG با پرداخت 31 میلیون یورو به این که آن زمان 19 ساله بود رکورد نقل و انتقالات بازیکنان زیر 20 سال را شکست.

3. داوید لوئیز سومین برزیلی‌ و سومین مدافعی بود که PSG از چنگ بارسلونا در آورد. آنها حدود 49 میلیون یورو برای خرید این بازیکن هزینه کردند.

4. آندره رابیو هم دیگر بازیکنی بود که بارسلونا نتوانست از چنگ PSG درآورد. بلوگرانا می‌خواست این بازیکن را جانشین بوسکتس کند. با این حال، آنها راضی به فروش هافبک 22 ساله و ملی‌پوش خود نشدند.

5. بلوگرانا مدتها به دنبال خرید آنخل دی ماریا بود. با این حال، PSG این بازیکن را در ازای 63 میلیون یورو به خدمت گرفت.

6. آخرین ناکامی بارسلونا هم در مورد مارکو وراتی رخ داده است. طرف فرانسوی حاضر نیست کمتر از 100 میلیون یورو روی این بازیکن قیمت بگذارد.

منبع: Sport

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز