خبرگزاری کار ایران

درآمد 25 میلیاردی گسترش فولاد از دو بازیکن

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۵۹

باشگاه گسترش فولاد از قرارداد جدید دو بازیکن سابق خود مبلغ قابل توجهی درآمدزایی داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه گسترش فولاد از قرارداد سعید آقایی و داریوش شجاعیان با تیم‌های جدیدشان توانسته درآمدزایی خوبی داشته باشد و مبلغ قابل توجهی به جیب بزند.

با توجه به صحبت‌های اخیر هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل گسترش فولاد در مورد اینکه برنامه اصلی این باشگاه از سوی بازیکنان این تیم و فروش به سایر تیم‌ها تامین می‌شود، این اتفاق در فصل جاری به خوبی برای گسترشی‌ها رخ داده است.

داریوش شجاعیان، هافبک ملی‌پوش سابق این تیم که اخیراً به استقلال تهران پیوسته برای مبلغ رضایت‌نامه‌اش یک و نیم میلیارد تومان برای گسترشی‌ها آورده مالی داشته است.

از سوی دیگر سعید آقایی، بازیکن سابق گسترش فولاد که قرارداد قرضی خود با تراکتورسازی را در فصل گذشته با ارائه یک چک یک و نیم میلیاردی ضمانت به گسترش فولاد قطعی کرد، برای پیوستن به سپاهان نیاز به توافق مالی با گسترشی‌ها داشت که این توافق توسط باشگاه سپاهان به نتیجه رسید.

طبق توافقات انجام شده میان گسترش فولاد و سپاهان، قرار است باشگاه اصفهانی با پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان این چک را از گسترشی‌ها بگیرد تا مشکلی برای استفاده از سعید آقایی نداشته باشد.

بدین ترتیب امضای قرارداد شجاعیان و آقایی با تیم‌های جدیدشان برای گسترش فولاد 2.5 میلیارد تومان، معادل 25 میلیارد ریال درآمدزایی داشته است که مبلغ قابل توجهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز