خبرگزاری کار ایران

امروز هم تمدیدی داریم

فریبا:رفتن کاوه را خیلی بزرگ کردند

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۷۱۱

جدایی کاوه رضایی از استقلال را خیلی بزرگ کردند در حالی که او هم مثل هر بازیکنی از استقلال رفتنی بود.

به گزارش ایلنا، بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت استقلال اعلام کرد:خوشبختانه همان طور که از قبل هم اعلام کرده بودیم در آرامش نقل و انتقالات خود را دنبال می کنیم و اهل سر و صدا هم در نقل و انتقالات نبودیم.بازیکنان خوبی را هم به خدمت گرفتیم و با بازیکنان مورد نظرمان هم تمدید کریم تا همه چیز طبق شرایط دلخواهمان پیش برود.

وی در ادامه افزود:امروز هم یکی دو تا بازیکن تمدیدی خواهیم داشت که آن را به اطلاع هواداران می رسانیم.

مدیر فنی استقلال در خصوص جدایی کاوه رضایی از استقلال گفت:جدایی کاوه از استقلال را خیلی بزرگ کردند.به هر حال کاوه هم مثل هر بازیکنی رفتنی بود.اگر قرار بر ماندن بازیکنان بود الان روشن هم باید در استقلال بازی می کرد.این رفت و آمدها همیشه در فوتبال بوده و هست اما فقط استقلال باقی می ماند.

فریبا در ارتباط با شروع تمرینات استقلال گفت:از فردا تمرینات خود را بازیکنانی که داریم آغاز می کنیم و به امید خدا پس از چند روز تمرین به اردو می رویم.

وی در خصوص وضعیت شجاعیان اعلام کرد:او مراحل پایانی حضورش در استقلال را سپری می کند و اگر مشکل خاصی صورت نگیرد به زودی قراردادش را با استقلال امضا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز