خبرگزاری کار ایران

ماجراجویی جدید دونده ایتالیایی؛ ونتوری در کویر ایران می دود

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۲۵۶

یک دونده ایتالیایی در گرم ترین نقطه دنیا در کویر لوت برای ثبت رکورد خواهد دوید.

به گزارش ایلنا، پائولو ونتورینی ورزشکار ایتالیایی یک دونده ماجراجو است که دویدن در مناطق صعب العبور و ویژه تخصص اوست. ونتوری در جدیدترین ماجراجویی خود ایران را انتخاب کرده و قصد دارد در تاریخ 24 تیر (15 جولای) که از نظر هواشناسی کویر لوت گرمترین نقطه دنیا اعلام شده، بدود و رکورد جدیدی به ثبت رساند. او بیست و دوم تیر بعد از ورود به تهران راهی کرمان می شود و از آنجا به کویر لوت خواهد رفت تا مسیر 50 تا 60 کیلومتری کویر لوت را در گرمترین  نقطه دنیا بدود.

او تنها دونده دنیاست که قصد دویدن در کویر در این دما را دارد و قبلا در مناطق خاصی از کشورهای مراکش و استرالیا هم دویده است. به همراه این دونده یک پزشک، یک تصویربردار و یک دستیار هم حضور خواهند داشت.

ونتورینی 49 سال سن دارد و از سن شش سالگی فعالیت خود را در این رشته آغاز کرده است و در طول فعالیتش در ماده های مختلف دوومیدانی حضوری فعال داشته و موفقیت های خوبی در رقابت های بین المللی کسب کرده است.او برای اینکه موفق به کسب آمادگی لازم و تقویت عضلاتش برای حضور در دوی ماراتن و فوق ماراتن شود در رشته دوچرخه سوای کوهستان هم فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز