خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ _ کره جنوبی

حجی زواره: با بهترین نتیجه مزد زحمات کادر فنی تیم ملی را می دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۲۴۹

عضو تیم‌ ملی تکواندو ایران گفت: کادرفنی شبانه روزی در اختیار تیم‌ ملی بودند و تلاش می کردند تا بهترین تمرین‌ها را برای تک تک اعضای تیم در برنامه کار خود قرار دهند، اگر خدا بخواهد. با کسب مدال‌های خوشرنگ شرمنده آنها نشویم.

به گزارش ایلنا، مسعود حجی زواره تکواندوکار با سابقه کشورمان که در کارنامه خود مدال‌های رنگارنگی را از رویدادهای مختلف ثبت کرده حال خود را برای حضوری طلایی در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان آماده می کند. مسعود پیش از این در "چلیابینسک" روسیه توانسته سکوی قهرمانی وزن 74- کیلوگرم را به نام خود ثبت کرده و این دوره نیز پس از 4 ماه تمرین می خواهد قهرمانی خود را تکرار کند.

تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم کشورمان در خصوص شرایط پیش از اعزام به مسابقات جهانی گفت: از 4 ماه پیش تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در دو بخش بدنسازی و فنی پیگیری کردیم و اکنون هرلحظه برای حضور در این رویداد آماده تر می‌شویم. خدا را شکر نسبت به روزهای اول خیلی پیشرفت کردم و دلم می خواهد دوباره مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کنم.

وی افزود: از نظر جسمانی در شرایط ایده‌آلی هستم و آسیب کوچکی داشتم که با تمرینات فیزیوتراپی برطرف شد انشاا... در این رویداد بتوانم مقتدرانه تمامی حریفان خود را از پیش رو بردارم و جواب زحمات کادرفنی را با بهترین نتیجه بدهم.

کاپیتان تیم‌ملی کشورمان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در این رقابت‌ها تیم چه نتیجه‌ای کسب کند؟ گفت: در دوره گذشته توانستیم عنوان قهرمانی این مسابقات را به نام ایران بزنیم. قول می‌دهم که در این دوره تکواندوکاران تمام تلاش خود را به کار گیرند و نتیجه خوبی حاصل شود تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

حجی زواره در ادامه با اشاره به میزان آمادگی تیم برای مسابقات "موجو" بیان کرد: کادرفنی و فدراسیون تمام تلاشش را کرده است، با این حال مسابقات قهرمانی جهان میدان متفاوتی است و کشورهای قدرتمند در آن حضور پیدا می کنند. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این آمادگی را داریم تا با 7 تکواندوکار برتر جهان با قدرت هرچه تمام‌تر مبارزه کنیم و نباید این موضوع را نادیده گرفت اگر تکواندوکاران کشورهای دیگر مطرح هستند، حریفان نیز از رو در رو قرار گرفتن با جوانان با غیرت ایرانی واهمه دارند.

نماینده وزن پنجم کشورمان در مسابقات جهانی با بیان اینکه نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت، خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه حضور در المپیک با کسب امتیاز در ارتباط است تمامی تکواندوکاران دنیا در آن حضور پیدا می‌کنند تا رنکینگ خود را ارتقا دهند. در این دوره نیز 183 کشور اعلام آمادگی کردند و رقابت‌ها سختی را پیش رو داریم اما مطمئن باشید از جان مایه می‌گذاریم.

وی در ادامه بیان کرد: هنگامی که به عنوان کاپیتان در کنار تیم حضور داری مسئولیتت سنگین‌تر می‌شود و باید سعی کنی میان اعضا و کادرفنی وفاق و همدلی ایجاد کنی خدا را شکر می‌کنم از پس این وظیفه برآمدم.

دارنده مدال طلای قهرمانی جهان در پایان گفت: اگر خدا بخواهد با بهترین نتیجه بتوانیم در این مسابقات خوش بدرخشیم و دل مردم عزیز ایران را شاد نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز