خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی کارگری ۲۰۱۷ _ لتونی

پیروزی مقتدرانه کارگران والیبال ساحلی ایران در اولین گام

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۱۶

تیم های والیبال ساحلی الف و ب ایران در اولین گام از رقابت های روز دوم مسابقات جهانی لتونی ظهر امروز برابر تیم هایی از میزبان رقابت ها حاضر و با اقتدار حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال ساحلی ب ایران(ثابت لائی رباط کریم) از ساعت 11 صبح امروز مقابل تیمی قدرتمند از کشور میزبان رقابت ها قرار گرفت و در حالیکه ست اول را با حساب مقتدرانه 21 بر 9 از حریف جلو افتاده بود به علت دست کم گرفتن حریف نتیجه ست دوم را 21 بر 19 به لتونی واگذار و بازی به ست سوم کشیده شد.

در این ست دو تیم پابه پای همدیگر تا امتیاز 10 پیش می رفتند تا اینکه تیم ایران با بازی خوانی مناسب عظیم جزیده و سید امید حسینی موفق شد نتیجه این ست را با حساب 15 بر 12 به سود خود به پایان برساند. بدین ترتیب تیم ب ایران در اولین مسابقه خود با حساب 2 بر 1 به پیروزی رسید. تیم ب در این دوره از رقابت ها با ترکیب سیدامید حسینی, عظیم جزیده, محمد رضا برزگر, روح الله صالحی نژاد و به مربیگری قاسم شاهچراغی و سرپرستی حمید حق بین برابر حریفان قرار می گیرد.

عظیم جزیده کاپیتان تیم ب ایران در پایان این مسابقه با ابراز خوشحالی از پیروزی ایران در اولین گام، فقدان بازی تدارکاتی را عاملی برای شکست تیم ایران در ست دوم دانست و افزود: امیدواریم تیم ب ایران بازی به بازی هماهنگ تر و بهتر شود. ضمن اینکه سردی و بارانی بودن هوا امکان تمرین را از تیم ها گرفته است.

اما تیم الف ایران(چشمه چینو گلستان) از ساعت 12 برابر تیمی دیگر از کشور میزبان در زمین حاضر شد و توانست در کمتر از نیم ساعت در یک مسابقه ای یک طرفه و با نتایج 21 بر 7 و 21 بر 9 در مجموع 2 بر 0 حریف خود را از پیش روی بردارد. برای تیم الف در این رقابت ها یعقوب بیکی، ابراهیم سن سبیلی، عبدالله آذر، کمال قریشی به مربیگری ابوالقاسم بیکی و سرپرستی محمد علی تجری به میدان رفتند.

سن سبیلی کاپیتان تیم الف ایران در پایان این مسابقه افزود: تمام تیم های حاضر در این رقابت ها برای ما حکم حریف تمرینی را دارند و ما در صورتی که به اسرائیل برخورد نکنیم صد در صد روی سکو خواهیم بود.

بازی بعدی دو تیم ایران عصر امروز ساعت 15/30 و 16 خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز