خبرگزاری کار ایران

سرپرست سپاهان اعلام کرد:

قرارداد آقایی فردا نهایی می‌شود/ شفیعی را نمی‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۳۲۷

سرپرست تیم فوتبال سپاهان از زمان بستن قرارداد سعید آقایی با این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با انتشار خبر جدایی خالد شفیعی و سعید آقایی از تراکتورسازی و عدم تمدید قرارداد‌ آنها با تیم فصل گذشته‌شان، گمانه‌زنی‌ها در مورد مقصد این دو بازیکن از احتمال پیوستن‌شان به سپاهان خبر می‌داد.

مهدی اخوان، سرپرست سپاهان در  گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نهایی شدن جذب سعید آقایی اظهار داشت: ما با این بازیکن به توافق رسیده‌ایم و مذاکرات نهایی و بستن قرارداد او احتمالاً فردا انجام می‌شود تا رسماً خبر پیوستنش به سپاهان را منتشر کنیم.

وی در مورد تسویه حساب این بازیکن با گسترش فولاد هم گفت: مذاکراتی در این مورد انجام شده و به نظر می‌رسد این مشکل برطرف شده باشد. بخشی از مبلغ چک 1.5 میلیاردی را ما به این بازیکن کمک می‌کنیم و بخشی را هم مسئولان باشگاه گسترش فولاد قرار است تخفیف دهند و به نظر می‌رسد این مشکل حل شده باشد.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود خالد شفیعی هم قرار است به سپاهان بپیوندد گفت: شفیعی در فهرست ما جایی ندارد و برنامه‌ای برای جذب این بازیکن نداریم. البته شاید نیاز به جذب دفاع وسط داشته باشیم که در این مورد باید کرانچار نظر نهایی را بدهد. ولی تا این لحظه درخواستی برای جذب خالد شفیعی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز