خبرگزاری کار ایران

توضیحات رئیس فدراسیون فوتبال درباره امنیت دیدار ژاپن _ عراق

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۰۹۶

مهدی تاج با رد برخی اخبار مبنی بر تهدیدات امنیتی در بازی ایران و ازبکستان در بازی انتخابی جام جهانی در تهران گفت: با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی و حراست وزارت ورزش و جوانان و همکاری تماشاگران فهیم، این بازی بدون هیچ تهدیدی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با رد برخی اخبار مبنی بر تهدیدات امنیتی در بازی ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی در تهران گفت: با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی و حراست وزارت ورزش و جوانان و همکاری تماشاگران فهیم، این بازی بدون هیچ تهدیدی برگزار شد.

مهدی تاج اضافه کرد: ایران نه نتها به خوبی امنیت رقابت‌های خود را تامین و تضمین می‌کند بلکه برای میزبانی سایر بازی‌های بین المللی نظیر دیدار امروز عراق و ژاپن در مرحله انتخابی جام جهانی هم این توانایی را دارد که در امنیت کامل میزبان باشد و این موضوع مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا نیز هست.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به تضمین های این فدراسیون به نهادهای بین المللی فوتبال گفت: ما برای برگزاری بازی ایران و ازبکستان و همینطور عراق و ژاپن با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کردیم و تایید آنها برای میزبانی این رقابت‌ها داری
تاج همچنین از امضای تفاهم نامه بین فدراسیون‌های فوتبال ایران و ژاپن نیز خبر داد و گفت: رئیس فدراسیون ژاپن میهمان ایران است و امروز در زمینه های مختلف با ژاپنی‌ها تفاهم نامه همکاری امضا کردیم.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره خالی بودن صندلی های بازی ایران و ازبکستان گفت: فروش بلیط اینترنتی بوده است و این روش به طور جد ادامه خواهد داشت و ما دیگر بلیط کاغذی در دست تماشاگران نخواهیم دید و این موضوع باید در فوتبال ما نهادینه شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز