خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷

ایران 1 - 3 برزیل؛دومین شکست ایران مقابل قهرمان المپیک

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۶۶۴

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در لیگ جهانی سال 2017 مغلوب برزیل قهرمان المپیک 2016 ریو شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته نخست لیگ جهانی عصر امروز (یکشنبه) به مصاف برزیل قهرمان المپیک سال 2016 در سالن «آدریاستیک آرنا» شهر پیزارو ایتالیا رفت.

شاگردان ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه سه بر یک مغلوب برزیل شدند تا در دومین مسابقه خود امتیاز یک ست را از حریف قدرتمند خود به دست آورند.

تیم برزیل در ست نخست این مسابقه 25 بر 21 مغلوب ایران شد اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا نخستین برد خود در لیگ جهانی 2017 را به دست آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، عادل غلامی، مسعود غلامی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مهدی مرندی برای دریافت و حیدری برای توپ گیری استفاده کرد.

رینان دال زوتو سرمربی تیم ملی والیبال برزیل نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب ایواندرو گوئرا، برونو رزنده، اوتاویو رودریگز پینتو، موریسیو سوزا، ریکاردو سوزا، موریسیو بورگِس آلمایدا سیلوا و تیلز هاس مقابل ایران استفاده کرد.

ملی پوشان ایران در ست نخست این مسابقه با نمایش حرفه ای از والیبال 25 بر 21 مقابل برزیل به پیروزی رسیدند، ایران در این ست ٤٦ درصد در حمله موفق بود و در دریافت با ٧١ درصد موفقیت عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت.

در ست دوم تیم ملی والیبال ایران 25 بر 19 مغلوب پرافتخارترین تیم لیگ جهانی شد تا در ست شماری دو تیم یک بر یک برابر شوند. در این ست تیم ایران ٤٣ درصد موفقیت در حمله و ٤٠ درصد موفقیت در دریافت داشت ولی در مقابل برزیل با ٦٦ درصد موفقیت در حمله برتری خود را در میدان ثابت کرد.

در ست سوم به رغم رقابت بسیار نزدیک دو تیم ایران و برزیل، ملی پوشان ایران 25 بر 22 مغلوب حریف خود شدند تا شاگردان دال زوتو در ست شماری دو بر یک پیش بیافتد.

تیم ایران که در ست های سوم و چهارم کمی در دریافت اول با مشکل روبرو شده بود، در ست چهارم 25 بر 22 مغلوب برزیل شد تا در مجموع این نتیجه این مسابقه را سه بر یک به حریف قدرتمند خود واگذار کرده باشد.

ملی پوشان والیبال ایران شب گذشته در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال 2017 سه بر صفر مغلوب ایتالیا شدند و فردا (یکشنبه) در آخرین مسابقه خود در هفته نخست به مصاف لهستان می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز