خبرگزاری کار ایران

نقش ویژه‌ی مهدی طارمی در بازی سرنوشت

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۵۲۱

مهاجم پرسپولیس انگیزه‌های فردی زیادی برای جدال مقابل لخویا در ذهن دارد که می‌تواند از او به عنوان چهره‌ی ویژه بازی امروز بسازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهاجم جنوبی پرسپولیس که اکنون با 6 گل زده در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفته، برای پس گرفتن جایگاه آقای گلی خود در اندیشه گلزنی به لخویا قرار دارد. عمر عبدالرحمان با توجه به آتش بازی شب گذشته‌اش مقابل استقلال اکنون با 7 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

طارمی که در بازی رفت نتوانست از فرصت ایده آل خود برای گلزنی از روی نقطه پنالتی سود ببرد، اینبار در اندیشه جبران اتفاقات آن بازی در استادیوم آزادی نیز هست تا بتواند بار دیگر نقش پررنگ خود در موفقیت‌های پرسپولیس را به اثبات برساند و مانع از این شود که حذف سرخپوشان به نام او نوشته شود.

طارمی در صورت گلزنی و صعود پرسپولیس از این مرحله همچنان می‌تواند شانس بزرگ کسب عنوان مرد سال آسیا را نیز برای خود حفظ کند. درخشش طارمی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین پیراهن تیم ملی در انتخابی جام جهانی باعث شده تا AFC نگاه ویژه‌ای به او داشته باشد و تعدد انتخاب او به عنوان بازیکن برتر زمین اکنون شانس کسب عنوان مرد سال آسیا را افزایش داده است. طارمی که دلش نمی‌خواهد با حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان این فرصت بزرگ را از دست بدهد باید برای حفظ تیمش در این رقابت‌ها موفق به گلزنی شود و این مساله نیز دیگر انگیزه او برای کسب موفقیت در جدال برابر لخویاست.

در نهایت نیز او به دنبال این است تا جواب کوبنده‌ای به سرمربی لخویا دهد؛ جمال بلماضی در نشست خبری روز گذشته خود عنوان کرده بود از دست دادن پنالتی توسط طارمی در بازی رفت باعث بروز اختلاف بین او و برانکو ایوانکوویچ شده است. طارمی نقشه بزرگی برای اینکه نشان دهد هیچ مشکلی بین او و سرمربی تیم وجود ندارد در ذهن دارد و مسلما یکی از حرکات او بعد از گلزنی احتمالی نیمکت لخویا را نشانه خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز