خبرگزاری کار ایران

تنیسورهای برتر در رقابت‌های مناطق پنجگانه مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۴۳۱

پس از پایان رقابت‌های تنیس مناطق پنجگانه کشور، نفرات برتر اعلام شدند.

به گزارش ایلنا، با پایان رقابت‌های تنیس مناطق پنجگانه کشور در دو بخش آقایان و بانوان، نفرات برتر رده سنی بزرگسالان در جدول رده بندی معرفی شدند.

در بخش آقایان 500 تنیسور صاحب رنکینگ هستند که با پایان رقابت‌های مناطق پنجگانه کشور، حمید رضا نداف از اصفهان با ۳۱۰۰ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد، انوشا شاهقلی از تهران با 2000 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و فرشاد طلاور از اصفهان با ۱۹۴۳ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

حسام یزدی از تهران، امیر حسین بادی از قم، معین محمدی از کرمان، البرز اخوان از اصفهان، حمید رضا آل یاسین از تهران، مهدی سوری از تهران و محمود جمالیان از اصفهان عناوین چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش بانوان نیز، صدف صادق وزیری  با 1990 امتیاز، غزاله ترکمن با 1703 امتیاز و سارا آزاد دوست با 1383 امتیاز هر سه از تهران در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

همچنین جاسمین خوشابه از تهران، کیمیا اسبقی پور از البرز، غزل پاک باطن از خراسان رضوی، سمن قیومی از مازندران، شهره عظیمی از تهران، پونه طوافی از البرز و آزاده رحیم عباچی نیز عناوین چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز