خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: لیگ ایتالیا تجربه بی‌نظیری بوده

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۳۴۷

کارلو آنچلوتی مربی بایرن‌مونیخ می‌گوید لیگ ایتالیا (سری آ) کار فوق‌العاده‌ای در آماده کردن مربی‌ها انجام می‌دهد تا بتوانند در لیگ‌های خارجی و همچنین رقابت‌های اروپایی موفق باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فصل 2017-2016 برای مربی‌های ایتالیایی موفقیت آمیز بوده، آنچلوتی و آنتونیو کونته، مربی چلسی قهرمان بوندس‌لیگا و لیگ برتر شده‌اند و ماسیمیلیانو آلگری که در آستانه قهرمانی ایتالیا است، یوونتوس را به فینال لیگ قهرمانان رسانده. کونته هم می‌تواند در فینال شنبه آینده جام حذفی انگلیس برابر آرسنال یک قهرمانی دیگر به دست آورد.

آنچلوتی از سال 2009 در کشورش مربیگری نکرده اما از آن موقع یک قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی لیگ فرانسه با پاری‌سن‌ژرمن و قهرمانی اروپا با رئال مادرید را به دست آورده ضمن اینکه در دوران کار در ایتالیا، دو قهرمانی اروپا و یک قهرمانی لیگ با میلان کسب کرده.

او گفت: فکر می‌کنم دوران خوبی برای مربی‌های ایتالیایی است. لیگ ایتالیا به ما تجربه‌ای می‌دهد که پیداکردنش در لیگ‌های دیگر سخت است چون در لیگ ایتالیا شما باید با سیستم‌های زیادی مقابله کنید. با چینش‌های متنوعی روبه‌رو می‌شوید و این به شما دانش خوبی درباره تاکتیک‌ها و جزییات دیگر می‌دهد.

فصل اول کارلتو در بوندس‌لیگا با پنجمین قهرمانی متوالی لیگ همراه بود هرچند در لیگ قهرمانان از یک‌چهارم‌نهایی عبور نکردند و در جام حذفی در نیمه‌نهایی ماندند اما او از کارش راضی است: بهترین بخش کار در آلمان جو مسابقات است. غیر از حادثه برلین، همه بعد از بازی هیجان زده‌اند و جو خارق‌العاده‌ای حاکم است. هواداران رقیب به شما احترام می‌گذارند، در کشورهای دیگر فرق می‌کند. ما می‌دانیم در اسپانیا، ایتالیا و انگلیس چطور است. اطراف استادیوم پلیس نیست و با پربودن استادیوم‌ها مشخص می‌شود مردم عاشق فوتبالند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز