خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پیشنهادات خارجی مهدی طارمی؛ اسکاتلند و قطر!

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۴۹

از دو سال قبل که مهدی طارمی در پرسپولیس درخشیده در هر مقطع نقل و انتقالاتی مثل نیم‌فصل یا پایان فصل صحبت از پیشنهادهای خارجی به او مطرح است.

به گزارش ایلنا،  فصل قبل بعد از صحبت‌هایی که درباره پیشنهادهای روسی، یونانی و اسپانیایی به او شنیده می‌شد طارمی سر از ترکیه و باشگاه ریزه اسپور در آورد اما خیلی زود از جدایی پشیمان شد. طارمی البته از بازگشت ضرر نکرد و ضمن دبل کردن عنوان آقای گلی با پرسپولیس قهرمان شد تا پیشنهادات دیگری هم به دستش برسد.

هفته گذشته مدیر برنامه‌های طارمی تاکید کرد پیشنهاداتی رسیده اما منتظر پیشنهادهای بهتر است. اخیرا گفته شده لخویای قطر و گلاسکو رنجرز اسکاتلند دو تیم خواهان آقای گل فوتبال ایران هستند اما به نظر می‌رسد طارمی یک فصل دیگر هم در پرسپولیس بماند. اول اینکه طارمی در تهران و پرسپولیس به خانواده‌اش نزدیک است و می‌تواند با یک سفر به دیدار آنها برود ضمنا او در تیم ملی ثابت است و نیاز نیست برای حضور در تیم ملی در تیم‌های خارجی بازی کند. همچنین طارمی 2 فصل آقای گل شده است و اگر یک فصل دیگر این مقام را کسب کند می‌تواند رکورد خیلی خوبی را کسب کند. او در پرسپولیس محبوب است و رقم قرارداد خوبی دارد که در فوتبال خارج از ایران به او چنین مبلغی را نخواهند داد.

شنیده می‌شود مسوولان باشگاه پرسپولیس تصمیم دارند این بازیکن را بفروشند و با پولش بازیکنان دیگر و کارهای دیگر باشگاه را انجام دهند ولی به احتمال خیلی زیاد طارمی را فصل بعد هم در پرسپولیس می‌بینیم مگر اینکه تیم خواهان او هم مبلغ خوبی پیشنهاد بدهد هم از لیگ معتبرتری نسبت به اسکاتلند، یونان و روسیه خواهان به خدمت گرفتنش باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز