خبرگزاری کار ایران

تنش در نشست خبری؛ امیدوارم هرگز نبینمت!

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۰۸۲

نشست خبری پایان دیدار دو تیم واتفورد و چلسی با اتفاق عجیبی همراه بوده است.

به گزارش ایلنا، دوربین‌های تلویزیونی، تصویر والتر ماتزاری، مربی واتفورد را در حالی ثبت کرده‌اند که او داشته می‌گفته: «امیدوارم که دیگر مجبور نباشم کونته را ببینم!» این اتفاق پس از دیدار واتفورد و چلسی روی داده است. چلسی در خانه خودش توانست واتفورد را 4 بر 3 شکست دهد. ماتزاری پس از بازی، در نشست خبری به مترجمش گفت: «رفت؟ کونته را می‌گویم. خوب است. امیدوارم که دیگر نبینمش!» او تصور می‌کرد که میکروفن روشن نبوده ولی صدای او به زبان ایتالیایی کاملا پخش شد. ماتزاری سپس رو به خبرنگاران کرد و به انگلیسی خواست که سوال‌هایشان را بپرسند.

این دو نفر سال‌هاست که با هم دشمنی دارند. رقابت آنها به زمانی برمی‌گردد که ناپولی با ماتزاری، رقیب یوونتوس کونته در راه قهرمانی بود. سپس ماتزاری به اینتر رفت و اکنون رقابت این دو نفر در لیگ برتر ادامه دارد. ماتزاری در سال 2011 عصبانی بود که کونته سیستم 3-4-3 او در ناپولی را تقلید کرده است. کونته همیشه از سیستم 4-2-4 استفاده می‌کرد اما در یک دیدار که در آستانه شکست بود، روی به سیستم 3-4-3 آورد و توانست آن بازی را با نتیجه 3 بر 3 مساوی کند. از آن هنگام بود که او دیگر از این سیستم استفاده کرد. یووه در آن فصل قهرمان سری آ شد ولی در فینال جام حذفی به ناپولی باخت.

در این میان، خبرگزاری آنسا ایتالیا گزارش داده که مقامات واتفورد یادداشتی برای آنها فرستاده و در آن نوشته‌اند که حرف‌های ماتزاری در رابطه با کونته نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز