خبرگزاری کار ایران

اعضای کاروان برای رای دادن به سفارت بیایند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۹۳۱

به گفته سفیر ایران در آذربایجان تدابیر لازم برای رای گیری از اعضای کاروان بازی‌های کشورهای اسلامی که در باکو حضور دارند، اندیشیده شده است.

به گزارش ایلنا، جواد جهانگیرزاده که در ورزشگاه المپیک و در جریان بازی‌های کشورهای اسلامی حاضر شده بود، گفت: به دنبال این بودیم تا بتوانیم صندوق رای گیری در دهکده ورزشکاران مستقر کنیم اما نتوانستیم در این مورد به نتیجه و جمع ‌بندی برسیم.

سفیر ایران در آذربایجان ادامه داد: طی صحبت‌ها و رایزنی‌های انجام شده به این جمع‌بندی رسیدیم که ورزشکاران و دیگر اعضای کاروان ایران برای رای گیری به محل ساختمان شماره ٢ سفارت که محل رای‌گیری از دیگر ایرانی‌های باکو است، بیایند.

جهانگیرزاده درباره چگونگی حضور اعضای کاروان ایران در سفارت نیز توضیحاتی داد: قرار است هر دو ساعت یک بار یک دستگاه اتوبوس از محل دهکده به سمت ساختمان شماره ٢ سفارت ایران حرکت داشته باشد تا اعضای کاروان به محل رای گیری برسند.

سفیر ایران در آذربایجان همچنین در مورد زمان آغاز و اتمام رای‌گیری برای اعضای کاروان ایران در باکو گفت: زمان انتخابات در باکو طبق مصوبه ستاد انتخابات و همزمان با ایران از ٨ صبح آغاز می‌شود و تا زمانی ادامه خواهد داشت که رای گیری در ایران انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز