خبرگزاری کار ایران

بررسی شانس بارسلونا برای قهرمانی و احتمال تکرار یک معجزه‌ی تاریخی

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۷۰۶

بارسلونا سال 1992 در شرایطی مشابه با امسال قهرمانی لالیگا را در روز آخر از رئال مادرید پس گرفت.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید امشب در دیداری حساس به مصاف سلتاویه‌گو خواهد رفت. این بازی خارج از خانه یک دیدار معوقه است و یکی از دو بازی آخر لوس بلانکوس محسوب می‌شود.

رئال در هفته‌ی آخر نیز در یک دیدار خارج از خانه به مصاف مالاگا خواهد رفت. در آن سو، بارسلونا تنها یک دیدار دارد و آن هم بازی با تیم رده هشتمی ایبار است که در نوکمپ برگزار می‌شود.

رئال مادرید برای کسب عنوان قهرمانی باید 4 امتیاز از این دو دیدار بگیرد. در حال حاضر، بارسلونا و رئال 87 امتیازی هستند و به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند. اگر رئال یکی از بازیهای خود را واگذار کند بارسلونا قهرمان خواهد شد، چرا که بارسا در تقابل‌های رو در رو نتایج بهتری از رئال گرفته و در صورت برابری امتیازات این تیم کاتالونیایی است که قهرمان می‌شود.

چنین اتفاقی در فصل 92-1991 روی داد و رئال در حالی که با پیروزی در بازی پایانی می‌توانست قهرمان شود مغلوب تنه‌ریف شد و جام به بلوگرانا رسید.

انریکه چندی پیش اظهار داشته بود که هر دو رقیب رئال مادرید توانایی شکست سفیدها را دارند. بارسلونا در این فصل به هر دو تیم مالاگا و سلتاویه‌گو باخته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز