خبرگزاری کار ایران

واکنش مربی استقلال به جذب پژمان منتظری

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۸۲۸

محمد خرمگاه در مورد وضعیت نقل و انتقالات استقلال و جذب بازیکن جدید صحبت‌هایی را مطرح کرد.

محمد خرمگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه ما به هدف اول مان که صعود بود رسیدیم اما الان هیچ چیز برای ما تمام نشده و یک دیدار سخت را در رفت و برگشت داریم که باید تلاش کنیم تا در این دیدار سخت برنده بوده و به دور بعد صعود کنیم.

وی در خصوص بازی با العین امارات اعلام کرد: العین تیم قوی و قدرتمندی است، اما تمام برنامه مان برای صعود به مرحله بعد است. قطعا دوست داریم از امتیاز میزبانی مان بهره برده و با حضور پر شور هواداران در ورزشگاه به برد برسیم تا بازی برگشت را راحت‌تر برگزار کنیم.

دستیار منصوریان در ارتباط با پیشنهاد استقلال به پژمان منتظری عنوان کرد: من که پیشنهادی به منتظری برای حضور در استقلال ندادم. شاید علی آقا این کار را کرده باشد و شاید هم نکرده باشد هر چه باشد من اطلاعی در این زمینه ندارم.

وی در خصوص این که چرا استقلال هنوز اقدام رسمی برای جذب بازیکن نکرده است، گفت: اولویت اول ما تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی‌مان است و بعد طبق آن به دنبال جذب نفرات جدید خواهیم بود. فعلا فقط برای تمدید قراردادها مذاکره می‌کنیم و بعد از آن با بازیکنان جدید صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز