خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رییسه فدراسیون گلف :

میزبانی ایران در ورزش گلف، یک اتفاق تاریخی بود

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۱۲

عضو هیات رییسه فدراسیون گلف گفت: با حمایت وزارت ورزش و جوانان موفق شدیم، یک تورنمنت بین المللی برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، دکتر بهمن حسین‌پور معاون تشریفات رئیس‌جمهور و عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف در مراسم اختتامیه نخستین مسابقات بین المللی گرامیداشت قهرمان فقید گلف مرحوم شهباز حسین پور( کاپ صلح و دوستی) که عصر روز گذشته در آکادمی گلف برگزار شد در خصوص پیشرفت ورش گلف در ایران گفت: قبل از انقلاب، فدراسیون گلف وجود نداشت و در اواسط سال70 تشکلی با تفکرات مرحوم شهبازحسین‌زاده شکیل شد که بعدها به تشکیل فدراسیون این رشته ورزشی منجر شد.

حسین پور ادامه داد: برای تشکیل فدراسیون گلف در ابتدا مشکلات و انتقادهایی وجود داشت اما در نهایت توانستیم فدراسیون گلف را در ایران تشکیل دهیم و این رشته ورزشی اکنون به جایی رسید که امروز توانستیم نخستین رقابت های بین اللملی را به میزبانی ایران را برگزاری کنیم. از دو سال گذشته پیگیری های لازم برای برگزاری این مسابقات انجام شد و موفق شدیم با حمایت اسپانسر و وزارت ورزش و جوانان، این تورنمنت بین المللی را به میزبانی ایران برگزار کنیم.

وی در پایان افزود: زمین چمن گلف با مدیریت مناسب آقای مدبر اکنون به کیفیت مناسبی رسید که در چند سال گذشته زمین به این شکل نبود. مسابقات امروز به میزبانی ایران آغاز کننده تاریخ است. گلف ایران هم مانند سایر فدراسیون‌ها و رشته‌های ورزشی وارد تاریخ شد و ماندنی شد. این نوید را می‌دهیم که این مسابقات هر دو سال یک بار تشکیل شود. گلف یکی از ورزشهایی است که بر اساس اخلاق بنا شده است به طوریکه که مسابقات آن بدون داور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز