خبرگزاری کار ایران

توجیه به سبک کلوپ؛ زمین خشک بود

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۷۹۶

لیورپول در خانه با ساوتهمپتون بدون گل مساوی کرد و به نظر یورگن کلوپ وقت‌کشی تیم میهمان و زمین خشک آنفیلد باعث شده تیمش نتواند هر سه امتیاز این بازی را بگیرد.

به گزارش ایلنا، لیورپول چند ماه پیش در نیمه‌نهایی جام اتحادیه به ساوتهمپتون باخت و مربی آلمانی گفت وزش باد شدید یکی از دلایل شکست تیمش بوده که به این دلیل رسانه‌های انگلیسی او را دست انداختند. جیمز میلنر در نیمه دوم این بازی پنالتی لیورپول را با درخشش فریزر فورستر، دروازه‌بان ساوتهمپتون از دست داد تا لیورپول نتواند جایگاهش در رده سوم را تثبیت کند و امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به بازی‌های آخر باشد. لیورپول با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی تنها یک امتیاز از این تیم جلو است.

بعد از اعلام پنالتی به خاطر هند دو بازیکن ساوتهمپتون به دلیل اعتراض کارت زرد گرفتند و فضا تا دقایقی متشنج بود.

کلوپ در کنفرانس خبری گفت: «حتی وقتی مساوی می‌کنیم واقعا دوست ندارم که از آن داستان بسازم. شما دیدید آنها چه کردند، چرا حتما من باید درباره‌اش حرف بزنم. می‌فهمم چطور به این موضوعات می‌پردازید. از یک طرف می‌گویند خیلی هوشمندانه بود چون بعد از آن میلی پنالتی را خراب کرد و از طرف دیگر می‌گویند این کار جوانمردانه نیست. نمی‌دانم اینطوری شد دیگر. خیلی طول کشید، دو کارت زرد گرفتند. با این تاخیرها و شیوه بازی ساوتهمپتون... نمی‌دانم فورستر برای زدن هر ضربه چقدر معطل می‌کرد. چهار دقیقه وقت اضافه شاید کافی بود شاید هم نه. کاری از دستم برنمی‌آید. هرچه بگوییم ما را متهم می‌کنند که بازنده بدی هستیم یا چیزی مثل این. شما بازی را دیدید، حالا هر چه می‌خواهید بنویسید.»

مربی سابق بوروسیادورتموند اینطور ادامه داد: «می دانم هیچ کس نمی‌خواهد گوش کند اما به اندازه کافی برای گفتنش شجاعت دارم. زمین خیلی خشک بود. ما هر چه آب داشتیم ریختیم اما بعد از 15 دقیقه با این باد کاملا خشک شد. سخت بود، همه دیدند و با خود می‌گفتند چرا اینطوری بازی می‌کنند. فوتبال ما مالکانه است شما باید بهترین شرایط را داشته باشید اما ما نداشتیم، تقصیر هیچ کس هم نیست.»

لیورپول برای اولین بار بعد از فصل 2009-2008 در بازی رفت و برگشت با یک تیم بدون گل مساوی شد. آن سال برابر استوک سیتی این اتفاق افتاده بود. تیم کلوپ در این دو بازی برابر شاگردان کلود پوئل 32 شوت داشت که هیچ کدام گل نشد. البته ساوتهمپتون در نیمه‌نهایی جام اتحادیه رفت و برگشت لیورپول را یک بر صفر برد هرچند در فینال مغلوب منچستریونایتد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز