خبرگزاری کار ایران

طارمی:اشتباهم را جبران کردم/می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۳۵۳

مهاجم پرسپولیس معتقد است با درخششی که در این بازی داشته توانسته اشتباهش در دیدار مقابل الریان را جبران کند.

به گزارش ایلنا،مهدی طارمی که با درخشش خود زمینه ساز صعود سرخپوشان به مرحله حذفی شد، در نشست خبری پس از  دیدار مقابل الوحده گفت: بازی خیلی خوبی بود. ما باید این بازی را می‌بردیم. از همان ابتدای کار نیز هجومی شروع کردیم و با توجه به نکاتی که برانکو گفته بود توانستیم آن‌ها را پرس کنیم زیرا می‌دانستیم تیم حریف در دفاع نقطه ضعف دارد و توانستیم دو گل بزنیم و به آرامش برسیم.

طارمی در ادامه افزود: چند موقعیت دیگر داشتیم که به گل تبدیل نشد. در نیمه دوم نیز گل بدی دریافت کردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم. بعد از آن نیز می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم که این طور نشد. خدا را شکر هواداران نیز راضی بودند و توانستیم ببریم.

وی درمورد پرتاب اشیاء از سوی هواداران اظهار داشت: من این کار را تایید نمی‌کنم اما فقط یکی دو مورد بود و نباید این همه برایش حاشیه درست شود که این حاشیه‌سازی کار خوبی هم نبود. البته انشاءالله تکرار نمی‌شود این مسائل مربوط به هیجان بازی بود.

مهاجم پرسپولیس در خصوص درخشش در این بازی  گفت: اول اینکه خیلی خوشحالم توانستم اولین هت‌تریک بازی‌های رسمی‌ام را در یک بازی مهم انجام بدهم. آمده بودم اشتباهم در بازی با الریان را جبران کنم و خدا را شکر صعود کردیم و به نظرم جبران کردیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز