خبرگزاری کار ایران

نوراللهی و عالیشاه به تبریز برمی‌گردند؛

تراکتورسازی مجوز جذب سه بازیکن را دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۹۷۳

باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌تواند 3 بازیکن جدید خریداری کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتورسازی که با شکایت بازیکنان خارجی سابق  خود از سوی فیفا با محرومیت از 2 پنجره نقل و انتقالات مواجه شده بود در نقل و انتقالات کنونی قادر به خرید بازیکن نیست و همین موضوع تبدیل به یک مشکل جدی برای این باشگاه شده است.

در این میان یک خبر خوب برای تراکتورسازی این است که این باشگاه تحت یک سری شرایط خاص می‌تواند 3 بازیکن برای فصل جدید به خدمت بگیرد.

طبق نامه محرومیت تراکتورسازی از سوی فیفا تاریخ آن پایان پنجره کنونی نقل و انتقالات است و پس از آن تیم‌ها می‌توانند بین یک تا 3 بازیکن آزاد به خدمت بگیرند که این مورد شامل محرومیت تراکتورسازی نمی‌شود و این باشگاه قادر به خرید 3 بازیکن آزاد خواهد بود.

نکته‌ای که در این مورد وجود دارد این است که این بازیکنان باید آزاد باشند و تحت قرارداد با هیچ باشگاهی نباشند و تنها بازیکنانی شامل این موضوع می‌شوند که در فصل قانونی نقل و انتقالات با باشگاه خود رسماً فسخ قرارداد کرده باشند.

مسئله دیگر در این میان تاریخ اتمام نقل و انتقالات است که 20 یا 21 شهریورماه خواهد بود و شروع فصل که تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست در اوایل مرداد ماه خواهد بود.

بدین ترتیب تا پیش از پایان نقل و انتقالات به احتمال زیاد 5 هفته از رقابت‌ها انجام می‌شود و با توجه به زمان قانونی که باید از بستن قرارداد تا صدور کارت بازی بازیکن سپری شود ممکن است بازیکنان خریداری شده از یک روز پس از پایان نقل و انتقالات به هفته ششم بازی‌ها هم نرسند.

در حالت عادی اگر یک بازیکن بخواهد از تیم خود جدا شده و به عضویت تراکتورسازی در بیاید باید در فرصت قانونی نقل و انتقالات (در حالت طبیعی پیش از شروع فصل و بدون بازی برای تیم کنونی خود) قرارداد خود را فسخ کرده و 6 هفته بیرون بنشیند تا امکان بستن قرارداد با تراکتورسازی و پیوستن به تیم جدید برایش فراهم شود و این یک ریسک بزرگ برای هر بازیکنی است و هرکسی چنین شرایطی را نمی‌پذیرد.

باید دید باشگاه تراکتورسازی از این امکان خود به چه شکل استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز