خبرگزاری کار ایران

حسینی:سومی دنیا هم افتخار است

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۹۰۶

ایران در حالی با شکست برابر تاهیتی از فینال جام جهانی جا ماند که پیمان حسینی در این بازی درخشش محسوسی داشت.

به گزارش ایلنا،پیمان حسینی دروازه بان آماده تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شکست شب گذشته ایران برابر تاهیتی اعلام کرد: بچه های ما با تمام غیرت و توان شان در این بازی ظاهر شدند و همگی با دل و جان بازی کردند.تلاش تیمی ما برای برد در این دیدار بود اما متاسفانه نشد که ببریم تا از رسیدن به فینال باز بمانیم.

وی در خصوص عملکرد خود در این دیدار اظهار داشت:من کار خاصی نکردم و بیشتر به وظایفم به عنوان یک دروازه بان عمل کردم و امیدوارم امشب هم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

حسینی در ارتباط با بازی امشب ایران برابر ایتالیا گفت:از حریف مان شناخت کافی داریم.تازه با ایتالیا بازی کردیم و به دنبال این هستیم تا با برتری در این دیدار به سومی برسیم.

دروازه بان ایران در خصوص این که تیم ایران می تواند مقام برنز جهانی را متعلق به خود کند گفت:همه هدف ما از اول کسب مدال بوده و قطعا مقام سومی بازی های جهانی هم با ارزش است.همه ما دوست داریم به مهم ترین اتفاق زندگی مان که کسب مدال جهانی است برسیم.امیدوارم امشب برابر ایتالیا بد شانس نبوده و با کسب برد مقام سومی بازی های جهانی را متعلق به خودمان کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز