خبرگزاری کار ایران

هافبک استقلال خوزستان در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

نمی‌گذارم انگ تبانی به ما بزنند/ مشکلات مالی استقلال همچنان پابرجاست

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۵۷۷

هافبک استقلال خوزستان که در بازی مقابل صبا موفق شد برای تیمش گل بزند، گل‌هایش را به مربی سابقش که در سوریه به شهادت رسیده است تقدیم کرد.

علی اصغر عاشوری هافبک استقلال خوزستان پس از پیروزی این تیم برابر صبای قم در هفته پایانی لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی بود اما برای صبا بازی مرگ و زندگی بود و با انگیزه بالایی به میدان آمدند. ما هم به میدان آمدیم تا با وجود اینکه برد و باخت در این دیدار برایمان بی‌اثر بود اما یک بازی جوانمردانه را به نمایش بگذاریم. ما برای شرافت تیممان بازی کردیم و نگذاشتیم انگ تبانی را به تیم ما بزنند و با تمام توان به میدان آمدیم و از حیثیت حرفه‌ای و فنی خود دفاع کردیم.

وی افزود: من در این لیگ موفق شدم 5 گل به ثمر برسانم که دو گل در بازی آخر بود. خداروشکر با تمام شرایطی که تیم دارد اما در بازی خوب ظاهر شدیم و با پاس گل هم تیمی‌هایم موفق شدم تا دوگل پیروزی بخش در این دیدار را برای تیمم به ثمر برسانم. من دو گل این بازی را تقدیم سردار مدافع حرم شهید علیرضا شمسی پور می‌کنم که از مربیان من در همدان بودند و در سوریه به شهادت رسیدند.

عاشوری در رابطه با لیگ قهرمانان خاطر نشان کرد: ما در لیگ قهرمانان تیم متفاوتی هستیم. انگیزه بازیکنان در لیگ قهرمانان بسیار متفاوت است. ما در آنجا نماینده ایران هستیم و به خاطر کشور و هواداران که تعدادشان از هواداران باشگاهی لیگ برتر بیشتر است به میدان می‌رویم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

وی با اشاره به مشکلات عدیده باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: ما بارها گفته‌ایم و حتی مدتی را در اعتصاب ماندیم اما هنگامی که تیم برایشان اهمیتی ندارد و ترتیب اثری نمی‌دهند دیگر حرفی نمی‌ماند. هیچ کدام از مشکلات مالی حل نشده و پابرجاست. از سوی استاندار خوزستان پیش از بازی قول‌هایی داده شده اما فعلا که خبری نیست.

هافبک استقلال خوزستان در رابطه با مسوولان بانک ملی افزود: مسوولان بانک ملی اصلا واکنشی ندارند و هیچ کاری برای تیم انجام نمی‌دهند. آن‌ها فقط خود را در افتخارات تیم سهیم می‌دانند.

عاشوری در رابطه با تمدید قرارداد با استقلال خوزستان عنوان کرد: من تا پایان این فصل با تیم قراردارم. بعد بازی‌ها بازیکن آزاد حساب می‌شوم ومی‌توانم تیم جدید انتخاب کنم. ماندن یا نماندم در تیم بستگی به تغییر شرایط استقلال خوزستان دارد اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز