خبرگزاری کار ایران

نگاهی به عملکرد وزارت ورزش و جوانان؛

316 کرسی بین المللی ورزشی دستاورد دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۵۲۵

با پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان و تلاش فدراسیون‌های ورزشی طی چهار سال گذشته‌، جمهوری اسلامی ایران توانسته است 316 کرسی بین المللی ورزشی را کسب کند.

به گزارش ایلنا، در این مدت فدراسیون جانبازان و معلولین با کسب 37 کرسی پیشتازو بعد از آن، فدراسیون فوتبال توانسته است 24 کرسی را در مجامع بین المللی بدست آورد.

* فدراسیون‌های قایقرانی و پزشکی ورزشی با 14 کرسی ، هاکی با 12 کرسی و اسکواش ، تکواندو و اسکی نیز با کسب 11 کرسی حضوری موفق در عرصه مناسبات بین المللی داشته اند.

* کمیته بین المللی پاراالمپیک 21 کرسی و انجمن های ورزشی 20 کرسی را کسب کرده اند.

* در خلال سالهای 92 تا 96 انواع اسناد همکاری با موضوعات یادداشت تفاهم، برنامه اجرایی، توافق همکاری استانی ، بند مفاهمات و بند کمیسیون مشترک بین ایران و سایر کشورها منعقد شده است.

* در دولت تدبیر و امید یازده برنامه اجرایی و بیست و چهار توافق همکاری استانی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، بلاروس، تاتارستان، ترکیه، چین، عراق، عمان، قزاقستان، گرجستان، و جمهوری نخجوان با استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، خراسان جنوبی، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و هرمزگان بسته شده است.

* 11 بند مبادلات فرهنگی و بیست و پنج بند کمیسیون مشترک بین وزارت ورزش وجوانان دولت یازدهم و سایر کشورها به امضا رسید. 

* 45 یادداشت تفاهم بین وزارت ورزش و جوانان با کشورهای اروپایی و آسیایی از دستاوردهایی است که در حوزه روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان منعقد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز