خبرگزاری کار ایران

وضعیت طارمی با آمدن منشا چطور می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۲۶۷

با آمدن منشا به پرسپولیس طارمی حاشیه‌ی امنیت خود در این تیم را از دست خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شجاع‌ خلیل‌زاده، دفاع مرکزی تیم سپاهان، به پرسپولیس پیوست و به احتمال زیاد در فصل بعد در کنار سیدجلال حسینی در قلب خط دفاعی قرمزها به کار گرفته خواهد شد.

پرسپولیس در این فصل ترکیب خط دفاعی خود را بارها به دلیل مصدومیت و محرومیت مدافعانش تغییر داد، به گونه‌ای که حسین ماهینی که یک مدافع راست است در سه پستِ دفاع راست، دفاع چپ و دفاع میانی به کار گمارده شد. با این حال، پرسپولیس در خط دفاعی نمره‌ی قبولی گرفت و با دریافت 14 گل (در 30 بازی) قدرت تدافعی خود را به رخ کشید.

در آن سو، با ورود احتمالی گادوین منشا این سوال پیش می‌آید که وضعیت خط حمله‌ی پرسپولیس در فصل بعد چگونه خواهد شد و جای منشا در ترکیب کجاست؟

روشن است که برانکو به دنبال مهاجمی است که ابتدایی‌ترین موقعیت‌ها را تبدیل به گل کند. در این فصل و فصل گذشته مهدی طارمی در چند بازی فرصت‌سوزی کرد، علی‌رغم این که در هر دو فصل بهترین بازیکن تیم برانکو بود. به عنوان مثال فرصت‌سوزی‌های طارمی در دو بازی حساس مقابل الریان و استقلال موجب از دست رفتن امتیازات شد. برانکو در انتهای فصل علی علیپور را رفته رفته به ترکیب اصلی آورد و سعی کرد مهاجم فرصت‌طلب خود را در هیات او ببیند و جستجو کند. با این حال، دست گذاشتن روی منشا نشان می‌دهد که برانکو در این جستجو شکست خورده و علیپور مهاجم تمام‌کننده‌ی مورد نظر پروفسور نبوده است.

با این حال، خرید منشا می‌تواند حاشیه‌ی امنیت طارمی را از بین برده و او را به گزینه‌ای برای نیمکت هم تبدیل کند - در صورت آماده نبودن و فرصت‌سوزی‌های احتمالی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز