خبرگزاری کار ایران

دلیل شادی گل عجیب نورافکن و منصوریان؛ هدیه سرمربی به بازیکن جوان کارگشا بود

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۷۴۲

هافبک جوان استقلال تنها بازیکنی است که اجازه دارد شادی گلش را به شکلی که در بازی با پدیده دیده شد با سرمربی تیمش تقسیم کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امید نورافکن، هافبک جوان استقلال در دیدار این تیم مقابل پدیده توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند و پس از آن شادی گلش را به شکلی عجیب با علیرضا منصوریان، سرمربی این تیم تقسیم کرد.

با وجود سخت‌گیری منصوریان در ارتباط با بازیکنانش نورافکن تنها بازیکنی است که اجازه چنین حرکتی را دارد و این موضوع با تعجب سایر بازیکنان استقلال همراه بود.

نورافکن که از پدیده‌های استقلال در فصل جاری بوده است در دوره‌ای از لیگ برتر به دلیل بی‌انضباطی از حضور در تمرینات منع شده بود ولی پس از صحبت با سرمربی آبی‌پوشان توانست نظرش را برای بازگشت به این تیم جلب کند.

منصوریان که علاقه زیادی به بازی نورافکن دارد کفش‌های مربوط به دوران بازی خودش را به این بازیکن داد و از او خواست با این کفش‌ها شانس شوت‌زنی خودش را امتحان کند.

نورافکن علاقه‌زیادی به شوتزنی دارد و پس از دریافت این هدیه از سرمربی خود به تمرینات ویژه شوتزنی پرداخت و برای همین وقتی توانست به این شیوه و با کفش‌های منصوریان دروازه پدیده را باز کند به آن شکل شادی گلش را با سرمربی خود تقسیم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز