خبرگزاری کار ایران

5 دلیل برای برتری و حضور اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان نسبت به رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۷۳۳

رئال در حالی خود را تیم برنده‌ی دیدار امشب می‌داند که هیچگاه در طول فصل ثبات رقیب را نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دربی کلاسیکو را امشب و در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در برنابئو برگزار خواهند کرد.

اتلتیکو طی سال‌های اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان راه یافته و هر دو بار مغلوب رئال شده است. آنها خاطره‌ی خوبی از همشهری خود ندارند و شاید ترجیح می‌دادند با رئال دیدار نکنند. با این حال، آنها این شانس را دارند که در زمین خود هم با سفیدها رو در رو شوند، شانسی که در دو فینال پیشین از آن بی‌بهره بودند.

با این حال، شاگردان سیمئونه باید بتوانند در این دیدار خارج از خانه نتیجه‌ی خوبی کسب کنند. شاید یک شکست 0-1 هم برای آنها بد نباشد. کسب این نتیجه چندان هم ساده نیست. به این دلیل که:

1. رئال در همه‌ی بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان گل زده است. بایرن مونیخ در یک بازی (برابر اتلتیکو) گل نزده، بارسلونا در سه بازی (یوونتوس 2 بار و پاری سن ژرمن) گل نزده و موناکو هم در یک بازی (برابر لورکوزن).

2. رئال قوی‌ترین خط حمله‌ی لیگ قهرمانان را در اختیار دارد. آنها 28 گل در 10 بازی خود به ثمر رسانده‌اند. رئال در 5 بازی خانگی خود 16 گل زده است.

بایرن مونیخ در این بازی‌ها 27، بارسلونا 26 و موناکو 21 گل زده‌اند.

نکات امیدوار کننده برای اتلتیکو:

1. آنها بر خلاف رئال ثبات داشته‌اند. اتلتیکو در حالی که در گروه بایرن مونیخ قرار داشت تیم اول گروه شد و همین قرعه در ادامه موجب برخورد رئال و بایرن شد.

2. آنها در برابر تیم هجومی بایرن در دو دیدار رفت و برگشت تنها 1 گل خوردند که این می‌تواند به آنها برای مقابله با خط حمله‌ی رئال دلگرمی بدهد.

3. رئال در یک بازی خانگی خود در این فصل پیروز نشده است. آنها در برابر در برنابئو به تساوی 2-2 دست یافتند.

4. رئال در تمامی بازی‌های اروپایی خود در این فصل گل خورده است. آنها به ترتیب در برابر اسپورتینگ لیسبون، لژیا، دورتموند، ناپولی و بایرن مونیخ دروازه‌ی خود را 7 مرتبه بازشده دیده‌اند. رئال در این فصل در لیگ قهرمانان 15 گل خورده است. این در حالی‌ست که اتلتیکو تنها 5 گل دریافت کرده است.

5. رئال در لالیگا در کورس قهرمانی با بارسلونا است و این آنها را خسته‌تر می‌کند. بازی‌های فشرده‌ی آپریل مصدومیت گرت بیل را تشدیده کرده و او در بازی امشب حضور ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز