خبرگزاری کار ایران

دلایل رویایی بودن پیروزی استقلال برابر پدیده

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۷۲۷

بعد از صبا، سایپا و سیاه‌جامگان، پدیده چهارمین تیمی بود که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال شکست خورد.

به گزارش ایلنا، این دوگانه البته خیلی مهم‌تر از پیروزهای پیشین بود چرا که استقلال با یک بازگشت رویایی موفق شد رتبه دوم را از تراکتورسازی پس بگیرد.

جالب‌تر اما اینکه منصوریان برای سومین بار در این فصل توانست بازی را به سود تیمش برگرداند. بازی اول، شهرآورد بود که استقلال موفق شد بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی 3 بر 2 عوض کند. بعد از آن هم تساوی یک بر یک برابر سایپا را آبی‌ها با پیروزی در دقایق پایانی عوض کردند و در بازی برابر پدیده هم منصوریان و تیمش در حالی که در خانه حریف با یک گل عقب افتاده بودند، 2 بر یک به پیروزی رسیدند و به رده دوم جدول صعود کردند.

پیروزی آبی‌ها البته نکات مهم دیگری هم داشت؛ مثلا تعویض‌های شجاعانه علیرضا منصوریان در نیمه مربیان که شاید اغراق نباشد اگر بگوییم مهم‌ترین فاکتور در پیروزی استقلال بود. منصوریان رابسون را از بازی بیرون کشید و فرشید اسماعیلی را به جای او به زمین فرستاد. با این تغییر، مجید حسینی به دفاع وسط رفت و اسماعیلی و نورافکن زوج هافبک دفاعی استقلال را تشکیل دادند. در تعویض بعدی، زکی‌پور- دفاع چپ استقلال- جای خود را به علی قربانی که مهاجم است، داد تا استقلال چهره‌ای هجومی‌تر به خود بگیرد. همین تعویض‌های شجاعانه بود که باعث شد استقلال رویایی‌ترین بازگشت فصل را داشته باشد و با پیروزی در مشهد به رتبه دوم جدول صعود کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز